Σάββατο 9 Ιουλίου 2011

Δημοσκόπηση: H αδιευκρίνιστη ψήφος, ξεπερνά ΠΑΣΟΚ+ΝΔ μαζί !!!

Εικόνα διάλυσης του δικομματισμού, δείχνει δημοσκόπηση της Kαπα Research για το Βήμα. Προηγείται κατά 1,3 μονάδες η ΝΔ. ΠΑΣΟΚ και ΝΔ συγκεντρώνουν μαζί 34,3% και η αδιευκρίνιστη ψήφος το 35,2% !!!

Το ΠΑΣΟΚ συγκεντρώνει 16,5 % , η ΝΔ 17,8 % , το ΚΚΕ 7,5 %, το ΛΑΟΣ 5,7 %, ο ΣΥΡΙΖΑ 3,6 %, οι ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ - ΠΡΑΣΙΝΟΙ  2,2 %, η ΔΗΜΑΡ 3,1 %, η ΔΗΣΥ 2,8 %, το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ 3,1 % και η αδιευκρίνηστη ψήφος προσεγγίζει το 35,2 %.
Ενδιαφέροντα στοιχεία της δημοσκόπησης, είναι: --->>>


Το 67,6 % των ερωτηθέντων τάσσεται υπέρ των πρόωρων εκλογών αν η κυβέρνηση δεν πετύχει τους στόχους της ως το Σεπτέμβριο ενώ το 68,3 χαρακτηρίζει ως αρνητική εξέλιξη για την κατάσταση της οικονομίας την υπερψήφιση του μεσοπρόθεσμου.

Το 53,9 % κρίνει θετικά την καταψήφιση από τη ΝΔ του μεσοπρόθεσμου ενώ ταυτόχρονα το 68,4% θεωρεί ότι ο κ Σαμαράς κινείται από μικροπολιτικά συμφέροντα.

Το 58,7 % πιστεύει ότι δεν ευθύνεται οΣΥΡΙΖΑ για τα επεισόδια, το 61,4% δηλώνει ότι είναι αυθόρμητα και όχι οργανωμένα ενώ το 49,6 εγκρίνει τις αποδοκιμασίες σε βάρος βουλευτών.

Σε ποσοστό 54,2% τάσσονται υπέρ της απόλυσης των δημοσίων υπαλλήλων που πλεονάζουν ενώ το 70,7% κρίνει ως θετική την απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξιτζήδων.

Το 48,7% κρίνει ότι οι αλλαγές στην Παιδεία είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, το 56,7% συμφωνεί με τη συμμετοχή στις διοικήσεις των ΑΕΙ και στελεχών εκτός Πανεπιστημίου και το 81,3% τάσσεται υπέρ της κατάργησης του ασύλου στη σημερινή του μορφή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ