Ιερισσός 9-7-2011 // ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Μεγαλειώδης σε πλήθος και παλμό ήταν η εκδήλωση που διοργανώθηκε την Παρασκευή 8-7-2011 στην παραλία της Ιερισσού. Πολίτες απ' όλη την Χαλκιδική αλλά και αντιπροσωπείες φορέων από τον Έβρο διαδήλωσαν με πάθος την αγανάκτησή τους για την αδειοδότηση της καταστροφικής και λαθραίας χρυσοθηρίας. Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν και χαιρέτισαν η επιτροπή αγώνα Ορμύλιας, η επιτροπή αγώνα Πολύγυρου, η Οικολογική Εταιρεία Έβρου, ο Σύλλογος Μεγαλοπαναγιωτών Θεσσαλονίκης,--->>>
ο Σύλλογος Ιερισσιωτών Θεσσαλονίκης, η Ανεξάρτητη Κίνηση Πολιτών Μίκη Θεοδωράκη ΣΠΙΘΑ, οι νομαρχιακές επιτροπές του ΚΚΕ, του Συνασπισμού και της Δημοκρατικής Αριστεράς.
Ο υπουργός που πούλησε όλη την Ελλάδα στο ΔΝΤ έρχεται τώρα, από το νέο του πόστο, να καταστρέψει οικονομικά και περιβαλλοντικά την Χαλκιδική, ξεπουλώντας την στα συμφέροντα των μεγαλοεργολάβων και των πολυεθνικών.
Η κοινωνία όμως χθες απάντησε: Η αδειοδότηση για μας δεν σημαίνει τίποτα, παρά μόνο την επιβεβαίωση ότι οι κυβερνώντες είναι αδίστακτοι. Ο αγώνας τώρα ξεκινά. Οι κάτοικοι θα υπερασπιστούν με κάθε τρόπο τον τόπο τους και το μέλλον των παιδιών τους.
ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ !!!!!!
ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
video απο ρεβενίκια revenikia.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ