ΠΡΟΒΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑΜΕ. ΠΑΝΗΓΥΡΙ,ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΨΕΣ ΑΡΓΑ…….
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου. Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις. Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς. Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές. Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
http://www.youtube.com/watch?v=bzkuLJewSkg
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΒΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΥΣ.ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΕΙΔΑΜΕ.
ΠΑΝΗΓΥΡΙ,ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΨΕΣ ΑΡΓΑ…….