Νέο πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο για σήμερα Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου έχουν εξαγγείλει οι φοιτητές, την ίδια ώρα που οι καταλήψεις πανεπιστημιακών τμημάτων σε ολόκληρη τη χώρα έχουν φτάσει τις 272. Το κύμα των καταλήψεων στην ανώτατη εκπαίδευση δεν δείχνει να μειώνεται, αλλά αντιθέτως να αυξάνεται.
Εν τω μεταξύ, ανησυχία επικρατεί έξω από τα περισσότερα Ιδρύματα, εκεί όπου οι γραμματείες τους είναι κλειστές και οι πρωτοετείς φοιτητές και φοιτήτριες δεν μπορούν να εγγραφούν.--->>>
Το υπουργείο Παιδείας από την πλευρά του, υπενθυμίζει με σημερινή του ανακοίνωση ότι οι εγγραφές των πρωτοετών θα πρέπει να γίνουν στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ μεταξύ 12 και 30 Σεπτεμβρίου και όποιος δεν προσέλθει στις ημερομηνίες αυτές χάνει το δικαίωμα εγγραφής του..
Το υπουργείο Παιδείας από την πλευρά του, υπενθυμίζει με σημερινή του ανακοίνωση ότι οι εγγραφές των πρωτοετών θα πρέπει να γίνουν στα πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ μεταξύ 12 και 30 Σεπτεμβρίου και όποιος δεν προσέλθει στις ημερομηνίες αυτές χάνει το δικαίωμα εγγραφής του..
.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ