Τριπλό χαράτσι θα υποστούν οι αποδοχές των συνταξιούχων από τη 1η Νοεμβρίου σύμφωνα με το νομοσχέδιο Βενιζέλου . Οι μειώσεις στις κύριες συντάξεις για όσους συνταξιούχους είναι κάτω των 55 ετών θα είναι 40% για το ποσό πάνω από τα 1000 ευρώ. Για τους άνω των 55 , η περικοπή θα είναι 20% για το ποσό της σύνταξης πάνω από τα 1200 ευρώ.
- Οι μειώσεις στις επικουρικές του ΕΤΕΑΜ θα είναι 30% για το ποσό πάνω από τα 150 ευρώ. Κατά 15% ( οριζόντια περικοπή ) θα μειωθούν οι επικουρικές ΔΕΚΟ και Τραπεζών ( ΤΑΥΤΕΚΟ). Το μέρισμα του μετοχικού ταμείου πολιτικών υπαλλήλων θα μειωθεί 20%-30% ενώ >>>
όσοι εισπράττουν μέρισμα πάνω από 500 ευρώ , θα υποστούν επιπλέον μείωση κατά 50% για το υπερβαίνον ποσό .
-Οι μειώσεις στο εφάπαξ στο ταμείο πρόνοιας των δημοσίων υπαλλήλων θα είναι15% για όσους συνταξιοδοτήθηκαν το 2010 και 20% για όσους συνταξιοδοτηθούν το 2011.
- Οι περικοπές στο εφάπαξ της ΔΕΗ θα είναι 25% για όσους συνταξιοδοτήθηκαν το 2010 και 30% για όσους συνταξιοδοτήθηκαν το 2011. Το εφάπαξ των υπαλλήλων της εμπορικής τράπεζας θα περικοπεί κατά 30% .
-Οι μειώσεις στο εφάπαξ στο ταμείο πρόνοιας των δημοσίων υπαλλήλων θα είναι15% για όσους συνταξιοδοτήθηκαν το 2010 και 20% για όσους συνταξιοδοτηθούν το 2011.
- Οι περικοπές στο εφάπαξ της ΔΕΗ θα είναι 25% για όσους συνταξιοδοτήθηκαν το 2010 και 30% για όσους συνταξιοδοτήθηκαν το 2011. Το εφάπαξ των υπαλλήλων της εμπορικής τράπεζας θα περικοπεί κατά 30% .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ