Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Χαλκιδική. ΠΑΜΕ. Κάλεσμα σε σύσκεψη για οργάνωση του απεργιακού αγώνα

Συνάδελφοι – σσες, Η αγανάκτηση και η οργή δε φτάνουν σήμερα αν δε δεθούν με οργανωμένη, συνειδητή, μαζική εργατική – λαϊκή πάλη για αποφασιστική αναμέτρηση και την ανατροπή της πολιτικής των μονοπωλίων που μας ποδοπατά. Θέλουν να καταργήσουν τον κατώτερο μισθό, γιατί δεν τους αρκεί, ότι οι νέοι εργαζόμενοι παίρνουν 500 ευρώ με τη σφραγίδα του νόμου. Γιατί δεν τους αρκεί, ότι ένας στους τέσσερις δουλεύει ανασφάλιστος, ότι ένα ποσοστό των εργαζομένων αμείβεται ήδη και με λιγότερα από 500 ευρώ και το αφορολόγητο κατέβηκε στα 5000 ευρώ.>>>






Το βαρέλι δεν έχει πάτο…Οξυγόνο του νέου μοντέλου ανάπτυξης που διαλαλούν είναι η δυστυχία και η ανέχεια του λαού. Η πρόσκληση στους επενδυτές να επενδύσουν στη χώρα μας, είναι πρόσκληση στα αρπαχτικά να πάρουν όσο – όσο τη ζωή μας, όλο τον πλούτο που έχουμε δημιουργήσει.

Όλοι πρέπει να πάρουν θέση!
Όσοι ισχυρίζονται ότι υπάρχει κοινό συμφέρον ανάμεσα στο κεφάλαιο και τους εργαζόμενους είναι εχθροί του λαού, λένε ψέματα.

Κανένας εργάτης και εργάτρια, κανένας λαϊκός άνθρωπος δεν μπορεί να παραμένει στήριγμα του ΠΑΣΟΚ, της ΝΔ, του ΛΑΟΣ, των κομμάτων του ευρωμονόδρομου. Τώρα αγώνας για την ανατροπή της αντιλαϊκής πολιτικής. Τώρα αγώνας για έξοδο από την ΕΕ. Τώρα αγώνας για μια εξουσία που θα είναι στην υπηρεσία του λαού.

19 ΟΚΤΩΒΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ – ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ

Κανένας εργάτης και εργάτρια δεν πρέπει να στηρίζει στελέχη αυτών των κομμάτων στα Συνδικάτα. Καμία εμπιστοσύνη σε ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ Είναι συνένοχες στα εγκλήματα σε βάρος της εργατικής τάξης.

Στον πόλεμο τους, απαντάμε με πόλεμο.  Εμείς έχουμε τη δύναμη και θα νικήσουμε.

Καλούμε όλους τα σωματεία, τους συνδικαλιστές, πλατιά εργαζόμενους να συζητήσουμε και να πάρουμε πρακτικά μέτρα για την οργάνωση της απεργίας, σε κοινή,  σύσκεψη τη Κυριακή 9 Οκτωβρίου, στις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα του Δημαρχείου Πολυγύρου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ