Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Χαλκιδική. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ του ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ

Την Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Νομού Χαλκιδικής. Η συνεδρίαση πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αναπληρωτή Περιφερειάρχη κ. Διονύση Ψωμιάδη. Στη συνεδρίαση που ακολούθησε συζητήθηκαν οικονομικά θέματα του Οργανισμού, η καλύτερη εκμετάλλευση των γραφείων στην Αθήνα, θέματα καταδυτικού τουρισμού --->>>




και αποφασίστηκε η σύσταση γραφείου συνεδριακού τουρισμού
Η οικονομοτεχνική μελέτη που εκπονήθηκε από την Αναπτυξιακή Εταιρία Χαλκιδικής  και αφορά τη συμμετοχή των δήμων της Χαλκιδικής στον Τουριστικό Οργανισμό, αποφασίστηκε να αποσταλεί στους πέντε δήμους για την λήψη σχετικής απόφασης από τα δημοτικά συμβούλια αυτών. 
Στο τέλος συζητήθηκαν διάφορα θέματα και έγιναν ανακοινώσεις ενημέρωσης των μελών του Δ.Σ. 


ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & MARKETING
Ν. ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Διοικητήριο, 63100 Πολύγυρος
Τηλ.  +30 23713 51425


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ