Παρασκευή 11 Νοεμβρίου 2011

Στο μεταξύ, πάνω από 18% η ανεργία και πάνω από 900.000 οι άνεργοι !!!

Στο 18,4% σκαρφάλωσε το ποσοστό της ανεργίας τον Αύγουστο του 2011 από 12,2% που ήταν τον Αύγουστο του 2010 και 16,5% το Ιούλιο του 2011, όπως προκύπτει από τα στοιχεία που δημοσιοποίησε η ΕΛ.ΣΤΑΤ. Οι άνεργοι αυξήθηκαν κατά 294.845 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2010 (αύξηση 48,1%) και κατά 87.677 άτομα σε σχέση με το Ιούλιο του 2011 (αύξηση 10,7%) και διαμορφώθηκαν σε 907.953 άτομα, ενώ ο οικονομικά μη ενεργός πληθυσμός ανήλθε σε 4.403.503 άτομα. Το σύνολο των απασχολουμένων κατά τον Αύγουστο εκτιμάται ότι διαμορφώθηκε σε 4.034.537 άτομα.>>>




Μειώθηκε, δηλαδή, κατά 364.353 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2010 (μείωση 8,3%) και κατά 105.469 άτομα σε σχέση με το Ιούλιο του 2011 (μείωση 2,5%).

Το μεγαλύτερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται στους νέους 15-24 ετών (43,5%). Στις γυναίκες το ποσοστό ανεργίας αυξήθηκε στο 22,3% τον Αύγουστο από 15,5% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ στους άντρες αυξήθηκε σε 15,5% από 9,9%.

Κατά περιφέρεια, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται στη Δυτική Μακεδονία (23,1%), στην Κεντρική Μακεδονία (20,7%) και στη Δυτική Ελλάδα (20,6%). Τα χαμηλότερα ποσοστά καταγράφονται στα Νησιά του Ιονίου (12,8%), στην Ήπειρο (13%) και στο Βόρειο Αιγαίο (15%).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ