Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

Δίνουν μόνο το 40% των προνοιακών επιδομάτων ! (σε αναμονή 6ης δόσης ;)

Απίστευτη και όμως αληθινή κρατική αλητεία ! 
Με τα σημερινά δεδομένα και σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου εσωτερικών με ημερομηνία υπογραφής 03/11/2011 τα ποσά που αφορούν την καταβολή από τους δήμους προνοιακών επιδομάτων είναι μειωμένα κατά 60%. Σε απλά ελληνικά (και μαθηματικά), το ύψος των προνοιακών επιδομάτων θα ανέρχεται σε 40% του υφιστάμενου μέχρι ...νεωτέρας. μέχρι, δηλαδή, να πιστωθεί από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους το λοιπό ... 60%. 
Το σχετικό κρίσιμο απόσπασμα: >>>


 


«Β. Επισημαίνεται ιδιαιτέρως ότι τα ανωτέρω ποσά, αντιστοιχούν σε ποσοστό 40% επί του συνολικού ποσού που οφείλεται να αποδοθεί σε έκαστον εκ των δικαιούχων Δήμων. 
Το υπόλοιπο 60% θα διατεθεί σε αυτούς με νεότερη Απόφαση μας, αμέσως μόλις πιστωθεί από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους ο λογαριασμός του Υπουργείου μας που τηρείται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων και αφορά τους Κεντρικούς Αυτοτελείς Πόρους των Δήμων.
Γ. Τα ανωτέρω ποσά αποτελούν έσοδο του Κ.Α 0621 « Κάλυψη δαπάνης των προνοιακών επιδομάτων, του προϋπολογισμού των δικαιούχων Δήμων και θα αποδοθούν σε αυτούς, με χρηματική εντολή του Υπουργείου μας προς το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων.»
 
Το πλήρες κείμενο της απόφασης ΕΔΩ 
ΠΡΕΖΑ TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ