Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2011

ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ για τη νέα κυβέρνηση...

ΚΚΕ: "Η πλουτοκρατία ήθελε Παπαδήμο"
"Το ΠΑΣΟΚ, η ΝΔ και ο Καρατζαφέρης έθεσαν επικεφαλής της κυβερνητικής τους σύμπραξης τον τραπεζίτη Λ. Παπαδήμο, αυτή είναι η επιθυμία της ελληνικής πλουτοκρατίας και της ΕΕ.
Απέναντι σ’ αυτή τη μαύρη συμμαχία ο λαός πρέπει να αντιτάξει τη δική εργατική - λαϊκή συμμαχία για να τους εμποδίσει και να τους ανατρέψει".
ΣΥΡΙΖΑ: "Ωμή αλλοίωση της λαϊκής κυριαρχίας"
Συλλογική και ενωτική δράση για την οριστική ανατροπή της μνημονιακής πολιτικής εισηγείται ο Αλέξης Τσίπρας, αντιδρώντας στην εντολή που δόθηκε στον Λουκά Παπαδήμο για σχηματισμό κυβέρνησης. Κάνει λόγο για ωμή αλλοίωση της λαϊκής κυριαρχίας, από τη στιγμή που ο νέος πρωθυπουργός δεν έχει εκλεγεί >>




και δεν έχει λογοδοτήσει στον ελληνικό λαό.

Παράλληλα, σημειώνει ότι και η πολιτική που καλείται να υλοποιήσει δεν έχει δημοκρατική νομιμοποίηση.
"Τη στιγμή που όλη η Ευρώπη πληρώνει ακριβά το τίμημα των επιλογών της ευρωπαϊκής ηγεσίας και της ΕΚΤ, ο αντιπρόεδρός της παρουσιάζεται ως λύση στην κρίση που δημιούργησαν οι πολιτικές που υπηρέτησε", σημειώνει ο πρόεδρος του Συνασπισμού. Χαρακτηρίζει τραγικό το γεγονός να ζητούνται νέες θυσίες στο όνομα της συμφωνίας της 26ης Οκτωβρίου. Εξάλλου, θεωρεί ότι αυτή "έχει ήδη καταρρεύσει κάτω από τον πάταγο της ιταλικής κρίσης".

Ο Αλ. Τσίπρας αναφέρει ότι τα κόμματα που θα στηρίξουν -ή θα ανεχθούν- τη νέα κυβέρνηση θα έχουν συνευθύνη για την κοινωνική διάλυση, τη συρρίκνωση της δημοκρατίας, την οικονομική και κοινωνική χρεοκοπία και χαρακτηρίζει χρέος των "προοδευτικών και δημοκρατικών δυνάμεων [...] συλλογικά και ενωτικά να αγωνιστούν για την οριστική ανατροπή αυτής της πολιτικής, για τη γρηγορότερη δυνατή προσφυγή στις κάλπες".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ