από το Γρέκι
Σύμφωνα με όσα πληροφορούμαστε από τα κυβερνητικά ΜΜΕ η λαϊκή επανάσταση και η ανατροπή της κυβέρνησης ΠαπαΔήμιου σταμάτησε. Ο λαός είναι ευχαριστημένος με την τραπεζική χούντα, επευφημεί τους υπουργούς της σε κάθε εκδήλωση με αποτέλεσμα να χρειάζονται τουλάχιστον 20 φουσκωτοί για να συγκρατήσουν το ενθουσιασμένο πλήθος, τρέχει με χαρά στις εφορίες να πληρώσει το χαράτσι, είναι ευτυχισμένος που έχει βγει στην εφεδρεία κι δεν χρειάζεται πλέον >>>
να δουλεύει και λέει πάλι καλά που που είναι πονόψυχοι και δεν μου έκοψαν όλο το μισθό ή τη σύνταξη.
Δεν έχει πλέον το άγχος των εκλογών, που να τρέχει στα κατσάβραχα να ψηφίζει μέσα στο καταχείμωνο, άλλωστε οι εκλεκτοί του θα διορίσουν πάλι κάποιον άλλον από αυτόν που επέλεξε ο ίδιος για πρωθυπουργό, πιθανότατα τραπεζίτη, γιατί αυτοί δεν έχουν ούτε τη βούληση, ούτε το σθένος να σώσουν τη χώρα και δεν έχουν το κύρος να συνομιλούν με τους εταίρους μας σε ευρωπαϊκό και παγκόσμιο επίπεδο.
Αναμένουν με αγωνία τη δημιουργία του κόμματος των τραπεζιτών για να πάνε πρόβατα στην κάλπη και από εκεί κατευθείαν στο... σφαγείο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ