Όλοι στις διαδηλώσεις στις 6 Δεκέμβρη
"Στις τράπεζες λεφτά, στη νεολαία σφαίρες. Ήρθε η ώρα για τις δικές μας μέρες"... Με το τόσο εύστοχο αυτό σύνθημα και με άλλα πολλά η νεολαία εξεγέρθηκε τον Δεκέμβρη του 2008, όταν οι σφαίρες της αστυνομικής καταστολής δολοφονούσαν τον 15χρονο Αλέξανδρο Γρηγορόπουλο. Μετά από τρία χρόνια το μήνυμα της εξέγερσης είναι ακόμα πιο επίκαιρο.
Ο Δεκέμβρης του ΄08 έδειξε ότι στην εποχή της κρίσης και της άγριας επίθεσης του κεφαλαίου για να διασωθεί το σύστημα, η αναγκαιότητα της εξέγερσης έρχεται ξανά στο προσκήνιο. Σήμερα, με τη «χούντα» των τραπεζιτών >>>
να κυβερνά με ένα κοινοβουλευτικό πραξικόπημα και μια συγκυβέρνηση μαύρου μετώπου, με επικεφαλής τον Παπαδήμ(ι)ο, με την ΕΕ, το ΔΝΤ και το κεφάλαιο να πυροβολούν τη νεολαία, τους εργαζόμενους και τα κοινωνικά δικαιώματα, ο δρόμος της παλλαϊκής πανεργατικής εξέγερσης για την ανατροπή τους είναι η προοπτική της ελπίδας και της νίκης.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καλεί σε μαζική συμμετοχή στις διαδηλώσεις για τις 6 Δεκέμβρη.
Στην Αθήνα, στις 12 μ.μ. στα Προπύλαια, στην πορεία φοιτητών και μαθητών και στις 6 μ.μ. –πάλι στα Προπύλαια-, στη διαδήλωση αριστερών οργανώσεων, συλλογικοτήτων και μαζικών φορέων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ