Ακριβώς έτσι είναι... Και σκεφτείτε αυτή την 3μελή "ιερά εξέταση" στα χωριά, όπου όλοι ξέρουν όλους, σαν ...κάλπικες δεκάρες... Η εποχή που ο πρόεδρος, ο παππάς κι ο αστυνόμος, κανόνιζαν τη ζωή σου, επανέρχεται ...νεοκατοχικά...
Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011
Αλ. Παπαρήγα: "θα κάθεσαι και θα λες τα βάσανα σου, τα οικογενειακά σου..."
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου