Η ξετσιπωσιά, σε όλο της το ...μεγαλείο !!!
Ακόμη, 12 κο-κο-κο, Μνημονιακοί και "ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ" βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, απ' αυτούς που χειροκροτούσαν τα Μνημόνια και τις καταστροφικές πολιτικές του ΓΑΠ, αφού "έπαιξαν" για 2 χρόνια "πάρτα όλα" με το φαγητό, τα φάρμακα, τη στέγη του λαού (και χίλια δυο άλλα, φυσικά), τώρα ζητάνε με επιστολή τους από τον ...Παπαδήμο, αυτά ακριβώς !!! "να διαμορφωθεί ένα πλάνο τιρετίας που θα εξασφαλίζει φαγητό, φάρμακα και στέγη για όλους" !!!
Η επιστολή τους, έχει τον βαρύγδουπο τίτλο "Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την Κοινωνική Συνοχή και Αλληλεγγύη - Να προλάβουμε τα χειρότερα που έρχονται" !
Το σχόλιο του προβοκάτορα, είναι ...απλά: >>>...αϊ σιχτίρ ρε Μνημονιακοί, ψηφοθήρες ...Χριστουγεννιάτικα !!!
κι αν ...αντέχετε να διαβάσετε ολόκληρη την εποστολή τους προς ...Παπαδήμο κι αν σας ενδιαφέρουν, τα ονόματά τους, ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΤΟ papaioannou.wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ