| - Είναι πολύ ανώτεροί μου !! |
...με μεγάλη επιτυχία κι εξακολουθούν να βγάζουν πολύ ...γέλιο.
Νέος "θίασος" 12 "προεδρικών" βουλευτών, με επικεφαλής τον Χάρη Καστανίδη, ένα 24ωρο μετά την επίθεση Χρυσοχοΐδη στον ΓΑΠ, έδωσε στη δημοσιότητα κείμενο όπου λέει ότι ο Πρόεδρος, ανατράπηκε απ' τα ...συμφέροντα (!!!), μιλάει για το μέλλον της Κεντροαριστεράς (!!!) και εισηγείται την ανάληψη δράσης, ώστε το ΠΑΣΟΚ να αποτελέσει τον κεντρικό πολιτικό κορμό για το σχηματισμό κυβερνητικού συνασπισμού "προοδευτικών πολιτικών δυνάμεων" !!!
Νέος "θίασος" 12 "προεδρικών" βουλευτών, με επικεφαλής τον Χάρη Καστανίδη, ένα 24ωρο μετά την επίθεση Χρυσοχοΐδη στον ΓΑΠ, έδωσε στη δημοσιότητα κείμενο όπου λέει ότι ο Πρόεδρος, ανατράπηκε απ' τα ...συμφέροντα (!!!), μιλάει για το μέλλον της Κεντροαριστεράς (!!!) και εισηγείται την ανάληψη δράσης, ώστε το ΠΑΣΟΚ να αποτελέσει τον κεντρικό πολιτικό κορμό για το σχηματισμό κυβερνητικού συνασπισμού "προοδευτικών πολιτικών δυνάμεων" !!!
Εννοείται, ότι και αυτοί οι 12 μεγάλοι ...αριστεροί, όπως όλοι τους άλλωστε, έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στον ...Καρατζαφύρερ, συγκυβερνάνε αυτή τη στιγμή με τα χουντοειδή και -προφανώς- αποκαλούν "Υπουργέ ΜΟΥ", τον Άδωνη, το Βορίδη και τ' άλλα παιδιά...>>>
Το κείμενο συνυπογράφουν οι:
Βασίλης Γιουματζίδης, Τάκης Δημητρουλόπουλος, Ηλίας Θεοδωρίδης, Μαρία Θεοχάρη, Γιώργος Κασσάρας, Χάρης Καστανίδης, Μαρία Κυριακοπούλου, Γιάννης Μιχελογιαννάκης, Λάμπρος Μίχος, Θόδωρος Παραστατίδης, Κυριακή Τεκτονίδου, Ανδρέας Τριανταφυλλόπουλος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=329827
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ