Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Η Νέα Χούντα, ξεσάλωσε τελείως ! ...έκτακτη εισφορά στα καυσόξυλα !!!

Ενσωμάτωση έκτακτης εισφοράς στην τιμή των ξύλων για να αντισταθμιστούν τα διαφυγόντα έσοδα από την μείωση της κατανάλωσης πετρελαίου, που οφείλεται στα τζάκια και τις ξυλόσομπες, αποφάσισε το Υπουργείο Οικονομίας !!! Σε μια «διορθωτική» κίνηση, ώστε να αποθαρρύνουν τη μαζική στροφή των καταναλωτών σε εναλλακτικές μεθόδους θέρμανσης (τζάκι, ξυλόσομπα, φουφού, κοκ), προχώρησε η αρμόδια επιτροπή του Υπουργείου Οικονομίας, ύστερα από την απροθυμία πολλών πολυκατοικιών να προμηθευτούν πετρέλαιο θέρμανσης. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η τιμή της ξυλείας για τζάκι και γενικά για κάψιμο θα εξισωθεί σε πρώτη φάση με την ξυλεία που χρησιμοποιείται για πατώματα, για ντουλάπες και για >>>




επενδύσεις εξωτερικών χώρων (ξύλο teak) !!!. 

Με το μέτρο αυτό, σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, οι καταναλωτές «θα αφήσουν τις εξυπνάδες» και θα «ανάψουν πάλι το καλοριφέρ», ώστε να καλυφθεί η τρύπα των 6 δις του προϋπολογισμού. 

«Ήδη χάθηκε πολύτιμος χρόνος και δεν εκμεταλλευθήκαμε όσο έπρεπε το απρόσμενο κρύο του Οκτωβρίου», τόνισε χαρακτηριστικά αρμόδια πηγή.

Πάντως, σταδιακά το μέτρο αναμένεται να επεκταθεί σε ο,τιδήποτε εύφλεκτο μπορεί να καεί σε βαρέλι, καθώς πιστεύεται ότι το καταναλωτικό κοινό θα παρουσιάσει δείγματα ανυπακοής και θα αρχίσει να καίει λάστιχα και άλλα αντικείμενα, στις πυλωτές των πολυκατοικιών και στα μπαλκόνια.

Εννοείται ότι από την αύξηση της φορολόγησης στην ξυλεία για τζάκι και σόμπα, εξαιρείται η Εκκλησία, αφού το ξύλο που χρησιμοποιεί για θέρμανση, θεωρείται «τίμιο Ξύλο» και δεν υπόκειται στους ανθρώπινους νόμους.
"protagon"μέσω σίβυλλας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ