Την υπαγωγή δημοσίου υπαλλήλου στο καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας «πάγωσε», με προσωρινή διαταγή του, ο πρόεδρος του Ακυρωτικού Διοικητικού Εφετείου Αθηνών. Ο υπάλληλος της Υπηρεσίας Δημοσιονομικών Ελέγχων του υπουργείου Οικονομικών υποστηρίζει στην αίτησή του ότι ο Ν. 4024/2011 για την εργασιακή εφεδρεία είναι παράνομος και αντισυνταγματικός. Επίσης, υποστηρίζει ότι παραβιάστηκε η συνταγματική αρχή της ισότητας, καθώς δεν διασφαλίστηκε η ίση μεταχείρισή του σε σχέση με τους υπόλοιπους υπαλλήλους της υπηρεσίας όπου απασχολείται, αφού δεν υπήρξε προηγούμενη συγκριτική αξιολόγηση των προσόντων τους με αντικειμενικά κριτήρια. Ακόμη, επισημαίνει ότι κανονικά ήταν να συνταξιοδοτηθεί το 2013, >>>
αλλά με την υπαγωγή του στο καθεστώς της εργασιακής εφεδρείας παραβιάστηκε το δικαίωμά του να εξελιχθεί μισθολογικά έως τον χρόνο της συνταξιοδότησής του.
Παράλληλα, υπογραμμίζει ότι η αιφνίδια απόφαση της Πολιτείας να τον θέσει σε καθεστώς εργασιακής εφεδρείας ανέτρεψε τον οικογενειακό του προγραμματισμό, με αποτέλεσμα να μην μπορεί πλέον να αντεπεξέλθει στις οικονομικές και άλλες υποχρεώσεις που έχει αναλάβει.
Σημειώνεται ότι μετά την προσωρινή διαταγή θα ακολουθήσει η έκδοση απόφασης του Εφετείου επί της αίτησης αναστολής, που έχει καταθέσει ο δημόσιος υπάλληλος. Εν συνεχεία θα εκδοθεί η οριστική απόφαση επί της κυρίας προσφυγής (αίτησης), που έχει κατατεθεί από τον υπάλληλο του υπουργείου Οικονομικών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ