απο ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ http://epikuros-epikuros.blogspot.com/
Όταν κανείς αποφασίζει να ξεφύγει από την πεπατημένη του συστήματος, συναντά εμπόδια που με την πρώτη ματιά φαίνονται ανυπέρβλητα.
Χρειάζεται πολύ μεγάλη μάχη με το μέσα του, για να πείσει τον εαυτό του πως όλα όσα πίστευε ως κανονικά , ήταν οι αλυσίδες που έδεναν τα πόδια του και δεν μπορούσε να κάνει βήμα.
Σκλάβος των πραγμάτων.
Έφτασε στο mail μου το παρακάτω κείμενο και φώτισε την σκέψη μου
Χρειάζεται πολύ μεγάλη μάχη με το μέσα του, για να πείσει τον εαυτό του πως όλα όσα πίστευε ως κανονικά , ήταν οι αλυσίδες που έδεναν τα πόδια του και δεν μπορούσε να κάνει βήμα.
Σκλάβος των πραγμάτων.
Έφτασε στο mail μου το παρακάτω κείμενο και φώτισε την σκέψη μου
Le persone sono stati creati per essere amati.
Cose sono state create per essere utilizzatι.
La ragione per cui il mondo è in un pasticcio, è
perché le cose sono amate e le persone hanno usato >>>
La ragione per cui il mondo è in un pasticcio, è
perché le cose sono amate e le persone hanno usato >>>
"Οι άνθρωποι δημιουργήθηκαν για να αγαπηθούν.
Τα πράγματα δημιουργήθηκαν για να χρησιμοποιηθούν.
Ο λόγος που ο κόσμος είναι μέσα σε ένα χάος,
είναι γιατί τα πράγματα έχουν αγαπηθεί και οι άνθρωποι έχουν χρησιμοποιηθεί"
Πάνω λοιπόν σε αυτό το πάνσοφο τετράστιχο θα στηρίξω την ζωή μου.
Την Δευτέρα η εκπομπή θα είναι αφιερωμένη σε αυτόν που το έγραψε και στην Κική Πυρεντζίδου που μου το έστειλε.
Κάθε μέρα που περνά, ξεπλέκεται το πουλόβερ που είχα πλέξει για να πορεύομαι σ΄αυτή την ζωή.
Ξέφτια, υπολείμματα μιας εποχής που έχασε την λάμψη της, μένουν στο κατόπιν.
Δάνεια, στεγαστικά και καταναλωτικά, κινητή τηλεφωνία, σταθερή τηλεφωνία, ίντερνετ, αυτοκίνητο και κατοικία, S/M και εμπορικά κέντρα, κινηματογράφος και θεάματα, βιβλία και CD, μια καλοστημένη βιομηχανία εξάρτησης των ψυχών και των σωμάτων υμών.
Ήρθε η ώρα να βάλουμε τάξη στο χάος, να αγαπήσουμε τις ψυχές και να χρησιμοποιήσουμε τα πράγματα.
Καλή ακρόαση
Ξέφτια, υπολείμματα μιας εποχής που έχασε την λάμψη της, μένουν στο κατόπιν.
Δάνεια, στεγαστικά και καταναλωτικά, κινητή τηλεφωνία, σταθερή τηλεφωνία, ίντερνετ, αυτοκίνητο και κατοικία, S/M και εμπορικά κέντρα, κινηματογράφος και θεάματα, βιβλία και CD, μια καλοστημένη βιομηχανία εξάρτησης των ψυχών και των σωμάτων υμών.
Ήρθε η ώρα να βάλουμε τάξη στο χάος, να αγαπήσουμε τις ψυχές και να χρησιμοποιήσουμε τα πράγματα.
Καλή ακρόαση
προβοκατορας: ο πάνω απ' όλα καλός φίλος και blogger ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
σε μια νέα αρχή στα ερτζιανά...
...κάθε δευτέρα 21.00 με 22.00 το βράδυ
θα ραδιοφιλοσοφούμε.
Διαδικτυακά, όσοι επιθυμούν θα μπορούν,
αν συνδεθούν εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ