Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Εργαζόμενοι ΟΤΑ & Δημ. Επιχειρήσεων Ν. Θεσ/νίκης: Στάση Εργασίας 16/1

ΣΥΛΛΟΓΟΣ  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ  ΟΤΑ  
&  ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ  ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ  ΝΟΜΟΥ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Ο Σύλλογος Εργαζομένων ΟΤΑ & Δημ. Επιχειρήσεων Νομού  Θεσσαλονίκης καλεί τα μέλη του σε Στάση Εργασίας την Δευτέρα 16 Ιανουαρίου από τις 7.00 π. μ. έως τις 11.00 π. μ.  
Στόχος μας να αποτραπεί η εκχώρηση της καθαριότητας σε ιδιώτες στο Δήμο Λαγκαδά. Η δημοτική αρχή του Δήμου Λαγκαδά έχει προγραμματίσει ανοιχτό διαγωνισμό τη Δευτέρα 16 Ιανουαρίου γι αυτό το ζήτημα. >>>




Όλοι μας, με τη μαζική συμμετοχή μας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Δημαρχείο Λαγκαδά, να πούμε ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση της καθαριότητας, που θα ανοίξει την όρεξη και σε άλλους δημάρχους να προχωρήσουν σε ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας.
Δεν είναι τυχαίο ότι και άλλοι δήμαρχοι έχουν εκφράσει τη θέση τους να ιδιωτικοποιήσουν την καθαριότητα  και  άλλες  υπηρεσίες.
ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ.
Η ιδιωτικοποίηση υπηρεσιών θα είναι ενάντια στους εργαζόμενους και στους δημότες, θα προσθέσει και άλλα βάρη στο λαό,  πέρα από όσα  μας  «προσφέρει»  η  σημερινή  κυβέρνηση.

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 7.00 π.μ. ΜΕ 11.00 π.μ. 
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ  ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ-ΚΑΤΑΛΗΨΗ
ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΛΑΓΚΑΔΑ.

ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ Η ΜΑΖΙΚΗ, ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ,
ΔΗΜΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ.

ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΘΑ ΒΑΛΕΙ  ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ  ΣΤΟ  ΛΑΓΚΑΔΑ   ΑΠΟ :
1.    ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ  ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ  ΤΟΥ  ΕΥΟΣΜΟΥ
2.    ΤΟ  ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ  ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ
Ώρα συγκέντρωσης 7πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ