Ένα απ' αυτά πχ, είναι το "TZOUMAKAS for president" (!!!), όπου ξαφνικά (μιλάμε για την πλήρη ...παρθενογένεση), εμφανίζεται ο -από τα παιδικά του χρόνια- "αριστερός" και "αντιμνημονιακός" Τζουμάκας, να θέλει κι αυτός, να γίνει ...χαλίφης. Οι διάλογοι και οι ατάκες του ...πρωταγωνιστή σ' αυτό το σημείο του έργου, είναι απολαυστικοί... >>>
«Θα είστε υποψήφιος τελικά κ. Τζουμάκα;» έσπευσαν να τον ρωτήσουν οι δημοσιογράφοι. «Εννοείται ότι θα είμαι υποψήφιος, εδώ είναι οι υποψήφιοι οι σώγαμπροι, δεν θα είναι αυτοί που είναι ΠΑΣΟΚ; Αυτοί είναι αστείοι... αυτούς τους έχω στείλει... O Βενιζέλος υποψήφιος; Κάποτε έλεγε ότι κάθε ψήφος στο ΠΑΣΟΚ είναι μαχαιριά στην καρδιά του ελληνικού λαού και θέλει να είναι υποψήφιος πρόεδρος στο ΠΑΣΟΚ;» απάντησε ο κ. Τζουμάκας... (πηγή)
Σε κάποια στιγμή, το έργο γίνεται πιο φιλοσοφικό, πιο "βαρύ", πιο ...κάπως, βρε παιδί μου... Είναι η ώρα του "σοβαρού" προβληματισμού, πλέον. Ο ηθοποιός στη σκηνή, έχει έναν ...συγκλονιστικό μονόλογο (που αν δεν τον αναλύσετε λέξη προς λέξη, είστε για τα ...μπάζα, σαν θεατές):
«Εγώ τον Παπανδρέου τον αντιμετωπίζω με τον σεβασμό και την ιερότητα ενός τραγικού πρωταγωνιστή.
Δηλαδή ενός ανθρώπου που έγινε παίγνιο περιστάσεων που τον ξεπερνούν.
Το ερώτημα, το οποίο έλεγα πάντα σ’ αυτούς που εκ των υστέρων εμφανίζονται παπανδρεϊκοί, είναι ότι δεν τον προστάτευσαν ποτέ, ούτε τώρα, τους λέω ότι εγώ τον θέλω με τον σεβασμό του ήρωα μιας ελληνικής τραγωδίας και εσείς πάτε να τον μετατρέψετε σε ήρωα παρωδίας.
Ο Παπανδρέου πρέπει να λήξει άμεσα αυτή την κατάσταση». (πηγή)
Ο πρωταγωνιστής "τελειώνει" (...κυριολεκτικά), με τον εξίσου συνταρακτικό (αν και λίγο πιο ...πεζό) επίλογο:
"Πρέπει να λογοδοτήσει, η ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ" !!! και προφανώς, δεν ξέρω - λέω, κάποια στιγμή θα προσθέσει στο μονόλογό του, το φινάλε: "...να λογοδοτήσουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, εκτός απ' αυτούς που το επίθετό τους αρχίζει από ΑΝΔΡΟΥ και τελειώνει σε ΛΑΚΗΣ, για λόγους που δεν κρίνω ότι είναι ώρα να σας εξηγήσω..." !!!
«Εγώ τον Παπανδρέου τον αντιμετωπίζω με τον σεβασμό και την ιερότητα ενός τραγικού πρωταγωνιστή.
Δηλαδή ενός ανθρώπου που έγινε παίγνιο περιστάσεων που τον ξεπερνούν.
Το ερώτημα, το οποίο έλεγα πάντα σ’ αυτούς που εκ των υστέρων εμφανίζονται παπανδρεϊκοί, είναι ότι δεν τον προστάτευσαν ποτέ, ούτε τώρα, τους λέω ότι εγώ τον θέλω με τον σεβασμό του ήρωα μιας ελληνικής τραγωδίας και εσείς πάτε να τον μετατρέψετε σε ήρωα παρωδίας.
Ο Παπανδρέου πρέπει να λήξει άμεσα αυτή την κατάσταση». (πηγή)
Ο πρωταγωνιστής "τελειώνει" (...κυριολεκτικά), με τον εξίσου συνταρακτικό (αν και λίγο πιο ...πεζό) επίλογο:
"Πρέπει να λογοδοτήσει, η ηγετική ομάδα του ΠΑΣΟΚ" !!! και προφανώς, δεν ξέρω - λέω, κάποια στιγμή θα προσθέσει στο μονόλογό του, το φινάλε: "...να λογοδοτήσουν ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ, εκτός απ' αυτούς που το επίθετό τους αρχίζει από ΑΝΔΡΟΥ και τελειώνει σε ΛΑΚΗΣ, για λόγους που δεν κρίνω ότι είναι ώρα να σας εξηγήσω..." !!!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ