Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Χαλκιδική. Σήμαντρα. Κόβουν -παράνομα- ελαιόδεντρα, για να ζεσταθούν !

Σχόλιο προβοκάτορα: Με "διπλή τραγικότητα" η είδηση από το Χαλκιδικιώτικο blog των Σημάντρων. Τραγικό γεγονός η παράνομη κοπή των ελαιόδεντρων (που είναι πηγή ζωής για τους παραγωγούς), τραγικό γεγονός και η μεγάλη ανάγκη, η οποία οδηγεί -προφανώς- τους ..."δράστες" να το κάνουν. Στην Ελλάδα του Μνημονίου, φαίνεται ότι θα δούμε πολλά πράγματα ακόμη, -άγνωστα παλιότερα- στη ζωή και στην καθημερινότητά μας...
Η είδηση από το: http://simantra.blogspot.com/2012/01/blog-post_1737.html
Η λεηλασία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση στα Σήμαντρα ! Παράνομη υλοτόμηση σε κτηματα με ελαιόδεντρα. Τα καταπατούν και τα κόβουν ! >>>




Τρία κρούσματα σημειώθηκαν σε μια εβδομάδα.
Από κτήμα στην περιοχή κάμπος με 30 ελαιόδεντρα ξερικά τα έκοψαν όλα ! 
Από άλλο κτήμα στην περιοχή κουρί ποτιστικό έκοψαν 8 δέντρα και από ένα τρίτο κτήμα στο ξεροπήγαδο έκοψαν 4 δέντρα ! 
Από έναν παραγωγό που έσπειρε πρόσφατα δέντρα του αφαίρεσαν 25 ελαιόδεντρα ! 
Τα κρούσματα σημειώνονται σύμφωνα με πληροφορίες τις πρώτες πρωινές ώρες μετά τις 4:30π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ