Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Το "δαγκωμένο μήλο" που επισκίασε την ελληνική οικονομία

από pinakio
Κι όμως συνέβη… η αξία της Apple αυτή τη στιγμή είναι υψηλότερη από αυτή της Ελλάδας, όπως εκτιμούν οι αναλυτές. Πιο συγκεκριμένα η κεφαλαιοποίηση της Apple ξεπέρασε προς στιγμήν τα 400 δισ. δολάρια στις συναλλαγές στην Wall Street, σε ένα επίπεδο ρεκόρ που αποτιμά τον τεχνολογικό κολοσσό ακριβότερα από την Ελλάδα!
Σε αυτό το σημείο να εκφράσω μια μικρή απορία, >>>





πως μπορεί μια εταιρεία να συγκριθεί με μια χώρα; 

Μήπως στο βάθος πρόκειται για μια ακόμη προκλητική στάση απέναντι στην Ελλάδα; 
Κανείς από το οικονομικό επιτελείο δεν πειράχτηκε; 
Κανείς δεν είπε κάτι; 
Αυτοί δεν είναι που δουλεύουν για την αναδιάρθρωση της ελληνικής οικονομίας αλλά και την ανάπτυξη της χώρας; 
Αν είναι ας φύγουν οι κύριοι και να προσλάβουμε ως κράτος τους μαρκετίστες της Apple, σίγουρα αυτοί δεν «εφεύρουν» χαράτσια και δεν θα είναι θετικοί στις περικοπές μισθών και συντάξεων.
 http://pinakio.blogspot.com/2012/01/blog-post_21.html

1 σχόλιο:

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ