Βαρύς «πέλεκυς» πέφτει σε περισσότερες από 1 εκατ. κύριες και επικουρικές συντάξεις, σύμφωνα με τα νέα μέτρα του μνημονίου για το 2012, τα οποία αναμένεται να ψηφιστούν σήμερα. Το «ψαλίδι» έφτασε στα 400 εκατ. ευρώ, διευρυμένο κατά 100 εκατ. από τον αρχικό σχεδιασμό, καθώς δεν ήταν δυνατόν να καλυφθούν τα πρόσθετα μέτρα ύψους 325 εκατ. ευρώ. Η κυβέρνηση προχωρά στην περικοπή όλων των κύριων συντάξεων κατά 12% στο ποσό άνω των 1300 ευρώ. Από το μέτρο αυτό αναμένεται να θιγούν περίπου 285.000 συνταξιούχοι του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα και 95.000 συνταξιούχοι στα υπόλοιπα ασφαλιστικά ταμεία εκτός του ΟΓΑ. >>>
Όσον αφορά, το ΝΑΤ θα κοπούν όλες οι συντάξεις σε 71.000 ασφαλισμένους κατά 7%. Σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, θίγεται το 13,6% των συνταξιούχων, ενώ η μεσοσταθμική μείωση θα είναι 2,8%.
Στο μέτωπο των επικουρικών η νέα πρόταση που προωθείται προβλέπει περικοπή 10% σε ποσά από 200 έως 250 ευρώ, 15% σε ποσά από 250 έως και 300 ευρώ και 20% για τα επιπλέον ποσά. Από τις περικοπές στις επικουρικές θα θιγούν 550.000.
Περικοπές δαπανών και στα πολυτεκνικά επιδόματα
Για το πολυτεκνικό επίδομα οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα πέσει ο πήχης του εισοδηματικού κριτηρίου. Έτσι οι πολύτεκνοι για να πάρουν το επίδομα θα πρέπει το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα τους να μην ξεπερνά τα 45.000 ευρώ από 55.000 ευρώ που ισχύει σήμερα ενώ αν έχουν περισσότερα από πέντε παιδιά λαμβάνουν το επίδομα χωρίς εισοδηματικό κριτήριο. Με το μέτρο αυτό εξοικονομούνται περί τα 40 εκατ. ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ