Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Οι χθεσινές συγκεντρώσεις. Με συμμετοχή και ...καταστολή (video)

Επεισόδια, μικρής έκτασης και έντασης,  σημειώθηκαν στο απογευματινό συλλαλητήριο κατά του νέου Μνημονίου και των μέτρων λιτότητας, στην πλατεία Συντάγματος.  Οι δυνάμεις καταστολής προσπάθησαν να τρομοκρατήσουν και να εμποδίσουν με κάθε τρόπο την προσέλευση ειδικά στην απογευματινή διαδήλωση (που πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία αριστερών οργανώσεων, σωματείων, μοτοσικλετιστών και του δικτύου συνδικαλιστών του ΣΥΡΙΖΑ). Εκεί αποσκοπούσαν οι δεκάδες προληπτικές προσαγωγές που έγιναν, το κλείσιμο του Μετρό στο Σύνταγμα και η περικύκλωση της πλατείας Εξαρχείων από διμοιρίες των ΜΑΤ. >>>





Πανεργατικό συλλαλητήριο
Νωρίτερα την Κυριακή, περίπου 3.000 άτομα ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ στην πλατεία Συντάγματος.
«Συνεχίζουμε τις κινητοποιήσεις, σήμερα αλλά και το επόμενο διάστημα, μέχρι να ανατραπούν αυτές οι πολιτικές» δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ μετά το πρωινό συλλαλητήριο ο γραμματέας Τύπου και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΓΣΕΕ, Στάθης Ανέστης.
«Στο σημερινό συλλαλητήριο καλέσαμε όχι μόνο τους εργαζόμενους, αλλά όλους τους πολίτες» σημείωσε ο πρόεδρος της ΑΔΕΔΥ, Δημήτρης Τσικρικάς, τονίζοντας πως τα μέτρα που επιβάλλονται, «παίρνουν το χαρακτήρα συρρίκνωσης της Δημοκρατίας και η απόκρουσή τους αποτελεί καθήκον δημοκρατικό και πατριωτικό».
«Η Ελλάδα» πρόσθεσε, «είναι μόνο ο πιλότος των πολιτικών, που πρόκειται να συνεχισθούν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες και που μπορούν να ανατραπούν μόνο με τη συντονισμένη αντίδραση όλων των ευρωπαϊκών λαών».


βιντεο από το Βαθύ Κόκκινο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ