Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Παρτάκιας και αχάριστος...

γράφει ο πιτσιρίκος
Ένοπλος απολυμένος εισέβαλε σε εργοστάσιο κατασκευής κάδων στην Κομοτηνή και –πριν παραδοθεί- τραυμάτισε δυο ανθρώπους, ενώ κρατούσε ομήρους δυο εργαζόμενους. Θέλω να καταδικάσω αυτήν την ενέργεια γιατί ο απολυμένος είχε απόλυτα ιδιοτελείς σκοπούς. Ο απολυμένος –που ήταν οπλισμένος με οκτάσφαιρη καραμπίνα και μαχαίρι- ζητούσε αφενός να προσληφθεί ξανά στην εταιρία και αφετέρου να του καταβληθούν τα δεδουλευμένα που του χρωστάει η εταιρία. Είναι απαράδεκτο την ημέρα που όλη η Ελλάδα πληροφορήθηκε πως ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος δεν εισπράττει την πρωθυπουργική χορηγία –και όλοι οι Έλληνες δάκρυσαν-,>>>





ένας απολυμένος να ζητάει τους μισθούς του.

Θα έπρεπε και ο απολυμένος να επιδείξει την ευαισθησία του Λουκά Παπαδήμου και να αρνηθεί κι αυτός τους μισθούς του για το καλό της πατρίδας.

Βέβαια, εδώ συμβαίνει κάτι περίεργο: τον Λουκά Παπαδήμο που δεν παίρνει τον μισθό του τον φυλάνε δεκάδες πάνοπλοι αστυνομικοί, ενώ ο άνεργος απολυμένος που ζητάει τους μισθούς του πήρε τα όπλα.

Κι επειδή το σκέφτηκα διεξοδικά το θέμα, θα σας αποκαλύψω για ποιο λόγο ο Λουκάς Παπαδήμος δεν θέλει να πάρει τον μισθό του.
Ο κ. Παπαδήμος σκέφτεται πως, αν δεν προλάβει να διαφύγει με το ελικόπτερο στο εξωτερικό, υπάρχει ο κίνδυνος να δικαστεί από λαϊκό δικαστήριο στην πλατεία Συντάγματος.

Εκεί, ο δικηγόρος του θα επικαλεστεί το επιχείρημα πως ο πελάτης του –ο Λουκάς Παπαδήμος- δεν πληρωνόταν, οπότε δεν έχει ευθύνες για την προδοσία και το ξεπούλημα της χώρας. 
Ήταν ένα απλό πιόνι. 
Ένα τσόλι.
(Το επόμενο διάστημα θα έχει ακόμα πιο μεγάλο ενδιαφέρον. Η ζωή μας θα είναι σαν ταινία. Με πολλά απρόοπτα. Χόλιγουντ, Χόλιγουντ!)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ