Τους μισούς φοιτητές σε σχέση με πέρυσι ζητούν να απορροφήσουν οι πρυτάνεις των πανεπιστημίων, με το επιχείρημα ότι τα κονδύλια για τα ΑΕΙ έχουν μειωθεί δραματικά. Οπως υποστηρίζουν, εάν οι προτάσεις τους δεν εισακουστούν, θα υπάρξουν αρνητικές συνέπειες στην ποιότητα των σπουδών.
«Κούρεμα» στον αριθμό των εισακτέων κατά 50% ζητούν από το υπουργείο Παιδείας οι πρυτάνεις των πανεπιστημίων και οι πρόεδροι των τεχνολογικών ιδρυμάτων. Οι διοικήσεις των ΑΕΙ - ΤΕΙ έχουν αρχίσει να στέλνουν >>>
τις προτάσεις τους προς το υπουργείο Παιδείας για τον φετινό αριθμό των εισακτέων και μέχρι στιγμής φαίνεται ότι τα μεγαλύτερα ιδρύματα της χώρας ζητούν να απορροφήσουν τους μίσους φοιτητές σε σχέση με πέρυσι.
τις προτάσεις τους προς το υπουργείο Παιδείας για τον φετινό αριθμό των εισακτέων και μέχρι στιγμής φαίνεται ότι τα μεγαλύτερα ιδρύματα της χώρας ζητούν να απορροφήσουν τους μίσους φοιτητές σε σχέση με πέρυσι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ