Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012
Ξαναρχίζει η "Εκπομπή ΑΕ" των Κακλαμάνου - Καζάκη...
Η "Εκπομπή ΑΕ" των Κακλαμάνου - Καζάκη που διακόπηκε από το Ράδιο 9, αρχίζει ξανά να εκπέμπει
και ήδη τώρα, είναι "στον αέρα"
...
Από σήμερα Δευτέρα 5 Μαρτίου και
κάθε μέρα
η Εκπομπή ΑΕ συνεχίζει μέσα από το διαδικτυακό "
Ράδιο Χωρίς FM
" του ΕΠΑΜ.
Την συνηθισμένη ώρα
12:30-2:30 μμ
ζωντανά και από την διεύθυνση του ΕΠΑΜ WebTV
www.epam-hellas.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Νεότερη ανάρτηση
Παλαιότερη Ανάρτηση
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης κινητού
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου