Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

Λίγο πριν τις εκλογές - Ανασχηματισμός από το ...πουθενά

Ανασχηματισμό από το πουθενά  έφεραν οι καραμπόλες που προέκυψαν στην προσπάθεια της κυβέρνησης να αντικαταστήσει τον Χρήστο Παπουτσή ο οποίος παραιτήθηκε από την θέση του υπουργού Προστασίας του Πολίτη προκειμένου να διεκδικήσει την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, σε μια εξέλιξη που επιβεβαιώνει το ρεπορτάζ που μετέδιδε την Δευτέρα το protothema.gr.  Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης μετά από 17 μήνες επιστρέφει τελικά, παρά τις πολλές καραμπόλες που προέκυψαν, στο  Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ως αντικαταστάτης του Χρήστου Παπουτσή. >>>




 
Τη  θέση του υφυπουργού στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη θα αναλάβει ο πρώην αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. και σημερινός γενικός γραμματέας του υπουργείου κ. Λευτέρης Οικονόμου, ενώ θα παραμείνει στη θέση του και ο σημερινός υφυπουργός Μανώλης Όθωνας.


Την ίδια ώρα η k. Άννα Διαμαντοπουλου αναλαμβάνει Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, ενώ το υπουργείο Παιδείας αναλαμβάνει ο καθηγητής Γιώργος Μπαμπινιώτης.


Οι νέοι υπουργοί και ο υφυπουργός θα ορκιστούν ενώπιον του Προέδρου της Δημοκρατίας την Τετάρτη στις 15:30.


Στην σχετική ανακοίνωση, το γραφείο Τύπου του πρωθυπουργού αναφέρει:


«Με απόφαση του πρωθυπουργού κ. Λουκά Παπαδήμου:  Υπουργός Προστασίας του Πολίτη αναλαμβάνει ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης.
Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας η κ. Άννα Διαμαντοπούλου.
Υπουργός Παιδείας, Δια βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ο κ. Γιώργος Μπαμπινιώτης.
Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη ο κ. Ελευθέριος Οικονόμου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ