Κυριακή 4 Μαρτίου 2012

Τι σας έχω; Φρέσκο πράμα, απ' τον (original) "Μεγάλο Στοχαστή"... (και video)

...ο οποίος μετά το μετριασμό εμφανίσεων του Παναγιώτη Ψωμιάδη στα "πάνελ", τον αντικαθιστά επάξια, τόσο σε συχνότητα, όσο και σε ...φιλοσοφική ανάλυση... αλλά πάντα από Αριστερή σκοπιά (εννοείται)...
Είπε για τον Ευάγγελο Βενιζέλο (..."σλουρπ, σλουρπ"):
"...απέδειξε ότι σήκωσε ένα σταυρό του μαρτυρίου υψηλού ρίσκου, όχι όπως κάποιοι άλλοι, κρυμμένοι επί μήνες πίσω από τον Παπανδρέου... Ηγέτης γίνεσαι όταν το εσωτερικό σου ρολόι συγχρονίζεται μ΄ αυτό της Ιστορίας. Θέλει ρίσκο, πείσμα, αντοχή, ηγετικές ικανότητες. Με εξέπληξε η φρόνησή του..." >>>





Είπε για το Μνημόνιο 2 (..."μπλιάχ, μπλιάχ"):
"...δεν αναρωτήθηκα καν τι θα ψηφίσω, για την δανειοδότηση. Κερδίσαμε κάτι χειροπιαστό, διαγραφή και αναδιάρθρωση χρέους. Εδώ κινδύνευε η χώρα..."
Δεν παρέλειψε να τονίσει, πως ότι λέει, βασίζεται στον ...Μαρξ (όχι παίζουμε...):
"...μιλάει η Λούκα Κατσέλη για σχολικούς κενσιανισμούς και η Αριστερά για διαπραγματεύσεις. Μα παιδιά, ο Μαρξ έλεγε ότι η βάση όλων των πραγμάτων είναι η παραγωγή..." !!!
Προς το τέλος, δεν παρέλειψε να βγάλει ...λάδι και τον ΓΑΠ (γιατί, ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται): 
"Έχει περάσει καιρός από τότε που η βόμβα έσκασε στα χέρια του Παπανδρέου, όταν τού την πρόσφερε ο Καραμανλής κι έσπευσε να την πιάσει με ενθουσιασμό… Το μεγάλο σφάλμα είναι ότι τίποτα δεν μπορούμε να δούμε σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Όλοι τώρα σκέφτονται μέχρι τις 29 Απριλίου..."
Ενώ το φινάλε του, ήταν ...το κάτι άλλο: 
"...προσδοκώ στο νέο δρόμο που θα χαράξει το ΠΑΣΟΚ: Το επόμενο βήμα πρέπει να είναι ένα εθνικό σχέδιο ανάπτυξης και κοινωνικής συνοχής σε δεκαετές επίπεδο. Πρέπει να γίνει πολεμικού τύπου αναδιάρθρωση. Υπάρχουν άνθρωποι που πάνω στη φούσκα μπήκαν σε επαγγέλματα και τώρα όλο αυτό πρέπει να μετασχηματιστεί σε κάτι καινούργιο..."

"Από τη πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια και μου πετάς έναν ...κεφτέ, 
τι ωραία που' ναι η Άνοιξη..."
Αυτό το τελευταίο δεν το είπε ο Ανδρουλάκης, εγώ το λέω,
αλλά είναι της ίδιας ...φιλοσοφικής σχολής...

ΕΙΔΗΣΗ ΑΠΟ: papaioannou

 ...το σλουρπ, σλουρπ, στον Βενιζέλο...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ