Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

"ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ - ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ" 6 Απρίλη / 5 μμ / Γερμανική Πρεσβεία

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Συντονιστικής επιτροπής
Όλες οι Αντιστασιακές Οργανώσεις και το Εθνικό Συμβούλιο διεκδίκηση των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, οργανώνουν πανελλήνια εκδήλωση την Παρασκευή, 6 Απρίλη, στις 5 το απόγευμα έξω από την Γερμανική Πρεσβεία στην Αθήνα και την ίδια μέρα και ώρα έξω από τα Γερμανικά Προξενεία όλης της χώρας. Η 6η Απρίλη 1941, είναι η μέρα της εισβολής των δυνάμεων του ναζισμού στα σύνορα μας και η αρχή των αμέτρητων εγκλημάτων των ναζιστικών στρατευμάτων που μετέτρεψαν την πατρίδα μας σε ένα ολοκληρωτικό ολοκαύτωμα. Καλούμε όλους τους Έλληνες να συμμετάσχουν και να δώσουν μια ηχηρή απάντηση. >>>




Φωνάζοντας με όλη μας τη δύναμη ότι τα εγκλήματα των ναζιστών προγόνων τους δεν ξεχνιούνται και δεν παραγράφονται, Και να απαντήσουμε στην προκλητική συμπεριφορά των σημερινών Γερμανών κυβερνώντων με 4 λέξεις.
ΜΑΣ ΧΡΩΣΤΑΝΕ.... ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΜΕ.

Το Γραφείο Τύπου της Συντονιστικής Επιτροπής info@holocaust. Gr 210 7259466



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ