Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης προχωράει την Παρασκευή 6 Απριλίου σε συνελεύσεις των Τοπικών της Επιτροπών. Θα συζητηθούν η κάθοδος της ΑΝΤΑΡΣΥΑ στις εκλογές, η πρότασή της, οι στόχοι της, καθώς και οι τοπικές δράσεις για την προβολή της. Κάθε αγωνιστής, καθένας που προβληματίζεται για το μέλλον που μας επιφυλάσσουν και αναζητά μια διέξοδο προς όφελος των εργαζομένων μπορεί να παρακολουθήσει αλλά και να καταθέσει την άποψή του.
Το πρόγραμμα των Συνελεύσεων: >>>
• Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Ανατολικής Υπαίθρου Θεσσαλονίκης καλεί σε Συνέλευση την Παρασκευή 6 Απριλίου στις 19:30 στη Νέα Ραιδεστό, στο καφέ «Ανέμη» (μέσα στο πάρκο, δίπλα στην παιδική χαρά).
• Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Ανατολικής Θεσσαλονίκης καλεί σε συνέλευση την Παρασκευή 6 Απριλίου στις 19.00 στο Πολιτιστικό Κέντρο Τούμπας (Γρ. Λαμπράκη & Κλεάνθους 57).
• Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Δυτικής Θεσσαλονίκης καλεί σε Συνέλευση την Παρασκευή 6 Απριλίου στις 19.00 στο στέκι της Μορφωτικής Κίνησης Αμπελοκήπων (Κανάρη 4).
• Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Κέντρου Θεσσαλονίκης καλεί σε Συνέλευση την Παρασκευή 6 Απριλίου στις 19.30 στην ΕΔΟΘ (Προξ. Κορομηλά 51).
Το Γραφείο Τύπου της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ