Αντίδραση ΚΚΕ για τις συνεταιριστικές τράπεζες
Σε αντάλλαγμα, η ελληνική κυβέρνηση απαλλάσσει τη Siemens >>>
από κάθε αστική ή διεκδικητική αξίωση σε σχέση με το σκάνδαλο.
Υπενθυμίζεται πως η ζημία για το ελληνικό δημόσιο, είχε υπολογιστεί από την Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής σε 2 δισ. ευρώ. Τη ρύθμιση υπερψήφισαν 164 βουλευτές από το ΠΑΣΟΚ και τη Νέα Δημοκρατία, πλην του Φραγκίσκου Παρασύρη που καταψήφισε, και της Άννας Νταλάρα που ψήφισε «παρούσα».
Εκτός της ρύθμισης για τη Siemens, για την οποία ζητήθηκε ονομαστική ψηφοφορία εκ μέρους του ΛΑΟΣ, σε ψηφοφορία τέθηκε η ρύθμιση για τη διάθεση κατεψυγμένων αρτοσκευασμάτων- και πάλι από τον ΛΑΟΣ- ενώ η κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ προκάλεσε ονομαστικές ψηφοφορίες για άλλα 11 άρθρα. Τα αποτελέσματα αναλυτικά, έχουν ως εξής:
Αντίδραση ΚΚΕ για τις συνεταιριστικές τράπεζες
Εντονες υπήρξαν οι διαμαρτυρίες του Κομμουνιστικού Κόμματος, για το γεγονός ότι, ενώ είχε εξ αρχής υιοθετηθεί από τον Παντελή Οικονόμου τροπολογία του ΚΚΕ για τακτοποίηση του προσωπικού των υπό εκκαθάριση συνεταιριστικών τραπεζών (των οποίων τα υγιή χαρτοφυλάκια υπάγονται πλέον σε ιδιωτικές τράπεζες), αργότερα η Άννα Διαμαντοπούλου ανακοίνωσε πως η τροπολογία δεν γίνεται δεκτή κατόπιν άρνησης του πρωθυπουργού.
«Πρόκειται για κοροϊδία απέναντι στον κόσμο» υπογράμμισε ο εκπρόσωπος του ΚΚΕ, Θανάσης Παφίλης. «Ποιον κοροϊδεύετε; Σας διατάζει ο πρωθυπουργός ή τον στηρίζετε; Βγείτε και πείτε πως δεν στηρίζουμε την κυβέρνηση και διατάζει ο Παπαδήμος! Βγείτε κύριοι κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι να πείτε στους εργαζόμενους πως σας πετάμε στο δρόμο επειδή έτσι θέλουμε!
Ή στηρίζετε την κυβέρνηση τα δύο κόμματα, ή όχι!» διαμαρτυρήθηκε ο κ. Παφίλης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ