Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΚΚΕ. Δηλώσεις Αλέκας Παπαρήγα και ομιλία στη Νίκαια, ΣΗΜΕΡΑ (video)

1 σχόλιο:

  1. Μια σημαντική απόφαση του ΠΑΜΕ - Ο εορτασμος της 1η ΜΑΗ στην ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ

    Η Εκτελεστική Γραμματεία του ΠΑΜΕ συζήτησε για το γιορτασμό της 1ης ΜΑΗ. Αποφάσισε η Πρωτομαγιάτικη συγκέντρωση στην Αττική να πραγματοποιηθεί στη Χαλυβουργία Ασπροπύργου στις 10π.μ., με κεντρικό σύνθημα:
    «Εργατιά μπροστά γκρέμισε μνημόνια και αφεντικά».
    Ο ηρωικός αγώνας των χαλυβουργών δείχνει το δρόμο της ανυποχώρητης πάλης των εργαζομένων σε μια περίοδο που η καπιταλιστική κρίση βαθαίνει και ισοπεδώνεται κάθε εργατικό δικαίωμα της εργατικής τάξης και των λαϊκών στρωμάτων.
    Η νίκη των εργαζομένων της χαλυβουργίας, θα είναι νίκη όλων των εργαζομένων.
    Καλεί τα συνδικάτα, τις επιτροπές του ΠΑΜΕ να απαντήσουν στη βάρβαρη επίθεση εργοδοτών – κυβέρνησης και τρόικας που ξετυλίγεται σε όλους τους χώρους, μετατρέποντας τον κάθε τόπο δουλειάς σε «χαλυβουργία».
    Να πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα για να υπάρξουν εκδηλώσεις προετοιμασίας σε όσο γίνεται περισσότερους χώρους δουλειάς και για να εξασφαλιστεί η μαζική συμμετοχή των εργαζομένων στις κεντρικές Πρωτομαγιάτικες συγκεντρώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ