Όταν λέω "εσάς", εννοώ τους τρεις σας. Τις μνημονιακές δυνάμεις (ΠΑΣΟΚ - ΝΔ) και την Αριστερά ...της ευθύνης. Κι όταν λέω "κάνετε ότι είναι να κάνετε", εννοώ την συγκυβέρνηση που -κατά βάθος- διακαώς θέλετε. Κάντε την λοιπόν ΣΗΜΕΡΑ, που μπορείτε και που έχετε τον απαιτούμενο -και παραπάνω- αριθμό βουλευτών, τους 168, γιατί για ΑΥΡΙΟ (για τις επόμενες εκλογές), ο λαός σας επιφυλάσσει πιο "δυσάρεστες" εκπλήξεις, χωρίς "μπόνους" και χωρίς -ούτε καν- αυτή την εκλογική δύναμη που σας έδωσε στις 6 Μαϊου. Και τότε δεν θα μπορείτε -λόγω και έλλειψης εδρών- να υλοποιήσετε τις άνωθεν και έξωθεν εντολές. Σας μιλάω, με "πηγή" τις 5 δημοσκοπήσεις που έγιναν μέσα σε 7 μέρες μετά τις εκλογές. Απ' ότι ξέρω, πιστεύετε τις δημοσκοπήσεις, γιατί πολύ συχνά επικαλείστε τα στοιχεία που σας συμφέρουν.
Ας δούμε την πιο πρόσφατη (σημερινή) της RASS για τον Ελεύθερο Τύπο: >>>
Το "μαύρο πρόβατο", ο "αγαπημένος" όλων (κομμάτων, καναλιών και ...δημοσκόπων !) ο ΣΥΡΙΖΑ , αυξάνει -προς μεγάλη σας δυσάρεστη έκπληξη- κατά +3,72 % το ήδη ακατανόητο -για 'σας- εκλογικό ποσοστό του και φτάνει στο 20,5 %.
ΕΣΕΙΣ ΤΩΡΑ:
η ΝΔ, κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την ...αυτοδυναμία, κερδίζοντας το εντυπωσιακό +0,55 % (και φτάνει στο 19,4 %),
ο Ευ. Βενιζέλος που χάρηκε επειδή πήρε το ποσοστό-αφετηρία του Ανδρέα Παπανδρέου το '74, τώρα το ...ψάχνει, αφού το ΠΑΣΟΚ έχει 11,8 % (-1,38 % δηλαδή, ακόμη),ενώ
η ΝΔ, κάνει ένα μεγάλο βήμα προς την ...αυτοδυναμία, κερδίζοντας το εντυπωσιακό +0,55 % (και φτάνει στο 19,4 %),
ο Ευ. Βενιζέλος που χάρηκε επειδή πήρε το ποσοστό-αφετηρία του Ανδρέα Παπανδρέου το '74, τώρα το ...ψάχνει, αφού το ΠΑΣΟΚ έχει 11,8 % (-1,38 % δηλαδή, ακόμη),ενώ
η ΔημΑρ "επιβραβεύεται" για την "προθυμία" της, με το ...εντυπωσιακό
+0,09 %, αλλά πάντως με το 6,2 % που πιάνει, ανεβαίνει στην 5η θέση !
Ανεβαίνει βέβαια, όχι γιατί αυξάνεται, αλλά γιατί ...πέφτουν οι άλλοι:
οι Ανεξάρτητοι Έλληνες που με -2,8 % πέφτουν στο 7,8 %, (αλλά κρατάνε την 4η θέση),
και το ΚΚΕ που πάει 6ο, βλέποντας "διόρθωση ψήφου", αλλά ...σε βάρος του (πιάνει 4,8 %, χάνοντας -3,68 % !).
"Πραγματική διόρθωση" γίνεται στους ναζί της Χρυσής Αυγής που "τρώνε χαστούκι" και με -3,17 % στα ποσοστά τους, ίσα που μπαίνουν στη βουλή με 3,8 %...
Ανεβαίνει βέβαια, όχι γιατί αυξάνεται, αλλά γιατί ...πέφτουν οι άλλοι:
οι Ανεξάρτητοι Έλληνες που με -2,8 % πέφτουν στο 7,8 %, (αλλά κρατάνε την 4η θέση),
και το ΚΚΕ που πάει 6ο, βλέποντας "διόρθωση ψήφου", αλλά ...σε βάρος του (πιάνει 4,8 %, χάνοντας -3,68 % !).
"Πραγματική διόρθωση" γίνεται στους ναζί της Χρυσής Αυγής που "τρώνε χαστούκι" και με -3,17 % στα ποσοστά τους, ίσα που μπαίνουν στη βουλή με 3,8 %...
Όσο για διάφορους άλλοι "πρόθυμους", που θα μπορούσαν -πιθανόν- να συνδράμουν στην προσπάθεια και στο έργο σας, εξακολουθούν να μένουν εκτός βουλής (Δημοκρατική Συμμαχία 2,4 %, ΛΑΟΣ 2 %)
Γι' αυτό σας λέω:
Κάνετε ότι είναι να κάνετε ΣΗΜΕΡΑ. ΑΥΡΙΟ θα είναι αργά (...για 'σας !)
*προβοκατορας:
ο γιατρός είναι ...γιατρός και ...-υπό δοκιμή- μελλοντικός συνεργάτης...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ