Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Αγανακτισμένοι - Αποφασισμένοι και ...Χρυσαυγίτες με στολή...

Όταν θα εμφανίζονται τα ΜΑΤ, το σύνθημα «Προσοχή, Προσοχή, Χρυσαυγίτες με στολή» 
δεν θα το φωνάζουν μόνο οι αναρχικοί, θα το φωνάζουν όλοι
Όταν οι Έλληνες πολίτες κατέλαβαν την πλατεία Συντάγματος τις 25 Μαΐου του 2011, τα ΜΜΕ τους βάφτισαν «αγανακτισμένους». Μια σημαντική εξέλιξη από το περασμένο καλοκαίρι είναι πως οι «αγανακτισμένοι» χαμογελάνε, ελπίζουν και πιστεύουν, ενώ εκείνοι που τους κορόιδευαν είναι τώρα εντελώς αγανακτισμένοι. Βέβαια, όποιος ξέρει να διαβάζει, θα είδε πως στις 28 Ιουνίου του 2011 -την πρώτη ημέρα από ένα διήμερο λυσσαλέας αστυνομικής βίας και καταστολής, ενόψει της ψήφισης του Μεσοπρόθεσμου- στο κέντρο της πλατείας Συντάγματος υπήρχε ένα τεράστιο πανό που έγραφε «Δεν είμαστε αγανακτισμένοι – Είμαστε αποφασισμένοι».
Τώρα, μετά τις εκλογές, το καθεστώς έχει αντιληφθεί πια >>>




πως είμαστε αποφασισμένοι.
Και κάνει το ένα λάθος πίσω από το άλλο.

Γιατί ήταν τραγικό λάθος να πληροφορηθεί το πανελλήνιο πως οι άνδρες των ΜΑΤ ψήφισαν μαζικά τη Χρυσή Αυγή.
Είναι άλλο να το υποψιάζεσαι και άλλο να το ξέρεις με στοιχεία από τα εκλογικά τμήματα.

Τώρα πια, όταν θα εμφανίζονται τα ΜΑΤ, το σύνθημα «Προσοχή, Προσοχή, Χρυσαυγίτες με στολή» δεν θα το φωνάζουν οι αναρχικοί. Θα το φωνάζουν όλοι. Και δεν θα είναι, απλά, ένα σύνθημα. Θα είναι μια μεγάλη αλήθεια.

Ανόητοι, έχετε αντιληφθεί πως την επόμενη φορά που θα στείλετε τα ΜΑΤ να καταστείλουν μια διαδήλωση, όλοι οι διαδηλωτές θα ξέρουν πως η «Δημοκρατία» στέλνει Χρυσαυγίτες με στολή, για να τους σταματήσουν;

Ηλίθιοι, έχετε αντιληφθεί πως οι Χρυσαυγίτες άνδρες των ΜΑΤ ξέρουν πια πως όλοι οι Έλληνες γνωρίζουν ότι τα ΜΑΤ είναι Χρυσαυγίτες;
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος ποια θα είναι η συμπεριφορά τους απέναντι στους διαδηλωτές.

Σε περίπτωση που δεν το έχετε αντιληφθεί, η μόνη λύση που έχετε είναι να απολύσετε όλους τους άνδρες των ΜΑΤ. Αλλά δεν μπορείτε.

Η άσχημη συνέχεια θα γραφτεί στους δρόμους. Όπου η «Δημοκρατία» θα στέλνει ναζιστές για να την προφυλάξουν από τους πολίτες που διαδηλώνουν.

Πολύ καλό για την «εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό».

Εγραψε ο Pitsirikos 
μέσω Γρέκι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ