Τρίτη 8 Μαΐου 2012

Χαλκιδική. ΣΥΡΙΖΑ. Ο υπ. βουλευτής Άρης Δήμου, για τις εκλογές...

Το εκλογικό αποτέλεσμα σχολίασε στο VeryRound 
ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ Αριστομένης Δήμου.
‘’Μια άλλη μέρα ξημέρωσε. Η 7η Μαΐου είναι μια πολύ διαφορετική μέρα σε Ελλάδα και Ευρώπη. Η βεβαιότητα ότι το αύριο θα είναι χειρότερο από το χθες αντικαταστάθηκε από την ελπίδα ότι το αύριο μπορεί να είναι καλύτερο από το σήμερα. Σήμερα υπάρχει ελπίδα. Οι ευρωπαίοι ηγέτες πήραν το μήνυμα ότι δεν είμαστε πια τα πειραματόζωα τους. Ο έλληνας είπε ένα μεγάλο όχι στους εκβιασμούς της Ευρώπης των τραπεζών. γύρισε την πλάτη στην τρομοκρατία των «μεγάλων» ΜΜΕ. Ξέφυγε σε πολλές περιπτώσεις από τις >>>






πελατειακές σχέσεις που είχε με τα παραδοσιακά μεγάλα κόμματα αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι οι νέοι συμμετέχουν. 
Οι νέοι πίστεψαν ότι μπορούν με την συμμετοχή τους να αλλάξουν το μέλλον τους, να αλλάξουν τον κόσμο. 
Και θα το πετύχουν γιατί οι ίδιοι άλλαξαν και απέρριψαν την σιωπή. 
Επέλεξαν την σύγκρουση με όλους αυτούς που καταδίκασαν τις ζωές τους στο όνομα της «δημοσιονομικής σταθερότητας» και «των αγορών», επέλεξαν τον δρόμο του αγώνα και της διεκδίκησης. 
Βγαίνοντας στο δρόμο και μιλώντας με τους συμπολίτες μου διαπιστώνω ότι έχουν αρχίσει δειλά-δειλά τα πρώτα χαμόγελα αισιοδοξίας και αυτό είναι η μεγάλη μας νίκη’’.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ