"Η ρευστότητα είναι στο μηδέν ! Τα ταμειακά αποθέματα της χώρας τελειώνουν στις 16 Νοεμβρίου !
Λεφτά υπάρχουν έως τις 16 Νοεμβρίου ! " >>>
Και "θα πεινάσουμε - θα πεινάσουμε", τον συνόδευε στο ρεφραίν ο Στουρνάρας...
Επομένως (αν και δεν διευκρίνησαν ...τι ώρα ακριβώς, τελειώνουν τα λεφτά και θα πεινάσουμε κι εφόσον η δόση δεν ήρθε, ε τότε ...ήρθε το τέλος).
ΤΕΛΟΣ.-
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου