Ενώ σήμερα στις 12.00 εκδικάζεται στη Θεσσαλονίκη η
υπόθεση των 3 συλληφθέντων που κατηγορούνται για την επίθεση εναντίον
του γερμανού προξένου κ. Φούχτελ στη ΔΕΘ, σε γενικευμένες καταλήψεις προχωράει η ΠΟΕ-ΟΤΑ, κορυφώνοντας τις κινητοποιήσεις τους για την διαθεσιμότητα. Η
ΠΟΕ ΟΤΑ προχωράει σε γενικευμένες καταλήψεις καθώς λήγει η προθεσμία
για την αποστολή στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης των καταλόγων
με τα ονόματα όσων τίθενται σε διαθεσιμότητα.
Οι εργαζόμενοι θα
προχωρήσουν στις 12 σε συγκέντρωση >>>
στα γραφεία της Ομοσπονδίας στην
πλατεία Καραϊσκάκη και θα ακολουθήσει πορεία στη Βουλή.
Γενικό
μπλακάουτ στις δημόσιες υπηρεσίες και καταλήψεις στους δήμους, τους
ΧΥΤΑ, ενώ η απόφαση για τα ΚΕΠ και τους παιδικούς σταθμούς θα ληφθεί από
τους κατά τόπους συλλόγους της ΠΟΕ-ΟΤΑ, ενώ αποφάσεις για τη μη
αποστολή των επίμαχων καταλόγων έχουν λάβει σχεδόν όλοι οι δήμοι της
χώρας.
Στις 12 η δίκη των 3 συλληφθέντων της ΔΕΘ
Κινητοποιήσεις από εκπαιδευτικούς και δημοτικούς υπαλλήλους
Τρίωρη στάση εργασίας ΣΗΜΕΡΑ 19/11 11π.μ – 2 μ.μ. έχουν κηρύξει οι ΕΛΜΕ-Θ και οι Σύλλογοι Εκπαιδευτικών ΠΕ καλώντας τους συναδέλφους/ισσες τους, στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας - συμπαράστασης, στις 12 το μεσημέρι μπροστά από τα Δικαστήρια, όπου θα δικαστούν οι τρεις συλληφθέντες στη διαμαρτυρία των εργαζομένων στους ΟΤΑ, έξω από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΤΟ http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=237359
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ