Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλoνίκης καλεί τους εργαζόμενους σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα και τη νεολαία της πόλης να συμμετάσχουν μαζικά στη στάση εργασίας την Τετάρτη 14 Νοέμβρη και στη συγκέντρωση στις 12:30μμ στο άγαλμα Βενιζέλου. Η συντονισμένη πανευρωπαϊκή κινητοποίηση
αποτελεί μια σπουδαία ευκαιρία για τα
κινήματα εργατικής αντίστασης >>>
από την
Πορτογαλία και την Ισπανία μέχρι την
Ελλάδα και την Κύπρο, να στείλουμε το
μήνυμα στα αρπακτικά της τρόικας ότι
έχουμε τη δύναμη να τους γκρεμίσουμε.
Ταυτόχρονα, θα είναι η πιο ηχηρή απάντηση
στην προπαγάνδα που θέλει τους εργάτες
σε κάθε χώρα να βλέπουν τους υπόλοιπους
ως αντίπαλους, αλλά και στην κινδυνολογία
ότι «αν βγούμε από το Ευρώ θα απομονωθούμε».
Στην Ελλάδα, μετά την επιβλητική 48ωρη
πανελλαδική πανεργατική απεργία και
τις τεράστιες διαδηλώσεις είναι η
συνέχεια της μάχης ενάντια στα άγρια
μέτρα του τρίτου Μνημονίου, την άθλια
συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου –
Κουβέλη και την τρόικα.
Η
ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλoνίκης
καλεί
σε άμεση κλιμάκωση του αγώνα! Οι
απεργίες των εργαζομένων στους δήμους,
στις συγκοινωνίες, σε πολλές επιχειρήσεις,
δείχνουν τον δρόμο! Η
κυβέρνηση της τρόικας εσωτερικού
βρίσκεται
σε οριακό επίπεδο μέσα στη Βουλή και
καταδικασμένη από την κοινωνική
πλειοψηφία. Το μαζικό εργατικό και
νεολαιίστικο κίνημα μπορεί
να την ανατρέψει, κλιμακώνοντας τον
αγώνα του και ανεβάζοντας σε ανώτερο
επίπεδο την πολιτικοποίησή του, την
μαχητικότητά του και τις μορφές πάλης
του. Σε
ρήξη με την αντίληψη της εκλογικής
αναμονής και την ηττοπάθεια, αλλά και
με τη συνδικαλιστική γραφειοκρατία των
ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ, που έκανε ό,τι μπορεί για
να υποβαθμίσει την πανευρωπαϊκή απεργία
περιορίζοντάς τη σε μια στάση εργασίας.
Συνεχίζουμε
με μια
καυτή εβδομάδα στο δρόμο για
την επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου,
για να πρωταγωνιστήσουμε στης «γενιάς
μας τα Πολυτεχνεία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ