Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

Πανευρωπαϊκό ΟΧΙ στη λιτότητα

Ισπανοί, Πορτογάλοι, Έλληνες και όλοι οι λαοί του ευρωπαϊκού Νότου αλλά και του Βορρά, εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, μαθητές, βγήκαν σήμερα στους δρόμους, ανταποκρινόμενοι στο πανευρωπαϊκό κάλεσμα για συλλαλητήριο αλληλεγγύης ενάντια στη λιτότητα. 
Το ραντεβού δόθηκε στα κεντρικά σημεία των μεγαλύτερων πόλεων των κρατών της Ευρώπης, προκειμένου >>>




οι διαδηλωτές να δώσουν το στίγμα τους, κατά της φτώχειας και της ανεργίας που «μαστίζουν» πλήθος ευρωπαϊκών χωρών.  

Oι κινητοποιήσεις στην Αθήνα  
H ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ κήρυξαν στάση εργασίας από τις 12.00 μ.μ. έως και τις 15.00 μ.μ. και συλλαλητήριο στις 13.00 στην πλ. Κλαυθμώνος. Οι διαδηλωτές, συγκεντρώθηκαν στην πλατεία ενώ περί τις 13.45 ξεκίνησε η πορεία τους προς το Σύνταγμα που ολοκληρώθηκε στις 14.09. Οι διαδηλωτές παρέμειναν στο σημείο για μία και πλέον ώρα διαδηλώνοντας ειρηνικά.

ΔΕΙΤΕ ΕΚΤΕΝΕΣ ΡΕΠΟΡΤΑΖ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ VIDEO ΣΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ