Παρασκευή 21 Δεκεμβρίου 2012

Δημοσκόπηση ALCO. Πρωτιά ΣΥΡΙΖΑ. Μετακινήσεις ψηφοφόρων.

Η δημοσκόπηση. έγινε για λογαριασμό του newsit.gr και διενεργήθηκε από τις 11-14/12. Στην πρόθεση ψήφου, σταθερά πρώτο κόμμα παραμένει ο ΣΥΡΙΖΑ  που προηγείται  με ποσοστό 22,3% και ακολουθεί η Νέα Δημοκρατία, με 20,7%. ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ δείχνουν αποδυναμωμένα από τη συμμετοχή τους στην κυβέρνηση με τα ποσοστά τους να είναι 5,3% και 4,1% αντίστοιχα. Η Χρυσή Αυγή παραμένει στην τρίτη θέση με το ποσοστό της να διαμορφώνεται στο 10,2%, ενώ οι Ανεξάρτητοι Έλληνες συγκεντρώνουν 4,5% και το ΚΚΕ  4,3%.
Αναλυτικά, τα ποσοστά των κομμάτων στην πρόθεση ψήφου και οι μετακινήσεις των ψηφοφόρων >>>
 
 



22,3% για τον ΣΥΡΙΖΑ, 20,7% για τη ΝΔ - Ανύπαρκτο το ΠΑΣΟΚ στο λεκανοπέδιο

ΣΥΡΙΖΑ 22,3 %
ΝΔ 20,7 %
ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 10,2 %
ΠΑΣΟΚ 5,3 %
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ 4,5 %
ΚΚΕ 4,3 %
ΔΗΜΑΡ 4,1 %
ΑΛΛΟ 5,5 %
ΛΕΥΚΟ 4,3 %
ΑΠΟΧΗ 9,1 %
ΔΞ 9,7 %

Εντυπωσιακά είναι και τα στοιχεία για τις μετακινήσεις των ψηφοφόρων
καθώς σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας η ΝΔ χάνει 8,3% των ψηφοφόρων της από την Χρυσή Αυγή και 1,7% από τον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος χάνει ένα μεγάλο ποσοστό που αγγίζει το 9,7% όχι προς κάποιο άλλο κόμμα αλλά προς τους αναποφάσιστους.
Το ΠΑΣΟΚ πάλι έχει από παντού διαρροές, με το 4,5% να μετακινείται στην Χρυσή Αυγή, το 4,2% στον ΣΥΡΙΖΑ, το 3,4% στην ΔΗΜΑΡ και το 2,9% στη ΝΔ.
Και το τρίτο κυβερνητικό κόμμα της κυβέρνησης, η ΔΗΜΑΡ χάνει μεγάλο ποσοστό, με το 11,5% μετακινείται προς τον ΣΥΡΙΖΑ.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες χάνουν 8,5% που μετακινείται προς την Χρυσή Αυγή, 6,5% προς τον ΣΥΡΙΖΑ και 6% στη ΝΔ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ