Το αποκρουστικό πρόσωπο των νεοναζί της Χρυσής Αυγής αποκαλύπτεται μέρα με τη μέρα. Την Κυριακή 16 Δεκέμβρη ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Στρατούλης δέχτηκε επίθεση από τα θρασύδειλα φασιστοειδή, την ίδια στιγμή που η Αστυνομία του Δένδια χτυπούσε την αντιφασιστική διαδήλωση στη Νίκαια, τραυματίζοντας μία συνδικαλίστρια για να τους προστατέψει και να τρομοκρατήσει την αντιφασιστική πλειοψηφία. Η φασιστική συμμορία >>>
της Χρυσής Αυγής βαδίζει επάξια στα βήματα των πολιτικών της προκατόχων, των ταγματασφαλιτών και των Γκοτζαμάνηδων.
Η μεγάλη κοινωνική
πλειοψηφία θέλει να μπει τέλος στις
τρομοκρατικά πογκρόμ των νεοναζί και
στις ρατσιστικές επιθέσεις της κυβέρνησης
ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ, που έβαψε τα χέρια της
με το αίμα των 21 προσφύγων στη Λέσβο.
Δεν θα τους αφήσουμε να μετατρέψουν τους μετανάστες σε αποδιοπομπαίους τράγους για την κρίση που προκάλεσαν οι καπιταλιστές. Η στοχοποίηση των εβραίων τη δεκαετία του ΄30 οδήγησε στα Άουσβιτς και στο μακελειό του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου. Ο αγώνας μας ενάντια στα Μνημόνια, τις τρόικες και τους νεοναζί είναι ενιαίος, γι’ αυτό και το κάλεσμα για το πανελλαδικό αντιφασιστικό συλλαλητήριο στις 19 Γενάρη βρίσκει τέτοια ανταπόκριση.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης καλεί τους εργαζόμενους και τη νεολαία της πόλης να πάρουν μαζικά μέρος
στην αντιφασιστική διαδήλωση που θα γίνει την Πέμπτη 20 Δεκέμβρη στις 6μμ στον αγ. Χαράλαμπο (οδός Επταπυργίου στις Συκιές) και
στην αντιφασιστική συγκέντρωση και πικετοφορία την Παρασκευή 21 Δεκέμβρη στις 5μμ στην ταβέρνα «Κερβάν» (Περδίκκα 11), που έγινε πρόσφατα στόχος φασιστικής επίθεσης.
Δεν θα τους αφήσουμε να μετατρέψουν τους μετανάστες σε αποδιοπομπαίους τράγους για την κρίση που προκάλεσαν οι καπιταλιστές. Η στοχοποίηση των εβραίων τη δεκαετία του ΄30 οδήγησε στα Άουσβιτς και στο μακελειό του Β΄ Παγκοσμίου πολέμου. Ο αγώνας μας ενάντια στα Μνημόνια, τις τρόικες και τους νεοναζί είναι ενιαίος, γι’ αυτό και το κάλεσμα για το πανελλαδικό αντιφασιστικό συλλαλητήριο στις 19 Γενάρη βρίσκει τέτοια ανταπόκριση.
Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ Θεσσαλονίκης καλεί τους εργαζόμενους και τη νεολαία της πόλης να πάρουν μαζικά μέρος
στην αντιφασιστική διαδήλωση που θα γίνει την Πέμπτη 20 Δεκέμβρη στις 6μμ στον αγ. Χαράλαμπο (οδός Επταπυργίου στις Συκιές) και
στην αντιφασιστική συγκέντρωση και πικετοφορία την Παρασκευή 21 Δεκέμβρη στις 5μμ στην ταβέρνα «Κερβάν» (Περδίκκα 11), που έγινε πρόσφατα στόχος φασιστικής επίθεσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ