Ο Πάγκαλος ρωτάει (στο Twitter):
"Τι κοινό έχει ο Γ. Παπαδόπουλος, με τον Τσίπρα;"
Κι απαντάει ...μόνος του, με μια φράση 14 λέξεων.
Πόσες μαλακίες ή ασυναρτησίες ή και ...αλήθειες,
νομίζετε ότι μπορεί να πει κάποιος -έστω Πάγκαλος-
σε μια φράση 14 λέξεων;;;
1.Παραλληλίζει τον
Τσίπρα με τον ...Γεώργιο Παπαδόπουλο !!!
Αυτό, εντάξει. Πάγκαλος είναι, ότι θέλει λέει, γιατρέ...
ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ: (απλό Ακαταλόγιστο)
2.Αναφέρει, τον δικτάτορα χουντικό Παπαδόπουλο ως "μετά τη μεταπολίτευση ...πρωθυπουργό" !!!
Πως λέμε, "η Χούντα δεν τελείωσε, το '73"; ε αυτό, γιατρέ !!!
ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ: (Πίνω και μεθώ ή "οι βλαβερές συνέπειες του ποτού, στα γεράματα")
3.Λέει: "Είναι οι μόνοι μετά τη μεταπολίτευση... Πρωθυπουργοί"
Μην ξεχνάτε, ότι αναφέρεται στους Γ. Παπαδόπουλο, και ...Τσίπρα !!!, γιατρέ...
ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ: (Έγινε ο Τσίπρας ...πρωθυπουργός; Μάλλον όχι ακόμη, αλλά άν ισχύει το "από μικρό κι από τρελλό" μαθαίνεις την αλήθεια, μάλλον ...στο τσεπάκι την έχει την πρωθυπουργία...)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ