Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Τριήμερο μπαράζ απεργιακών κινητοποιήσεων...

Για δεύτερη ημέρα σήμερα, απεργούν οι φαρμακοποιοί σε όλη τη χώρα  διεκδικώντας την καταβολή των χρεών του ΕΟΠΥΥ για το μήνα Σεπτέμβριο και συγκεκριμένη ημερομηνία για την καταβολή των παλαιών οφειλών.
Παραλύει αύριο ο δημόσιος τομέας λόγω της 24ωρης απεργίας που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ, ενώ για τον ιδιωτικό τομέα η ΓΣΕΕ ανακοίνωσε τρίωρη στάση εργασίας (12.00-15.00) διεκδικώντας ριζική αλλαγή της ασκούμενης πολιτικής. Ειδικότερα ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ καλούν τους εργαζόμενους να συμμετέχουν στο συλλαλητήριο διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί στις 12:30 το μεσημέρι. >>>
 



 
Να σημειωθεί ότι αύριο απεργούν όλοι οι εργαζόμενοι σε εφορίες, νομαρχίες, πολεοδομίες, ασφαλιστικά ταμεία, ΔΕΚΟ, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης και γενικότερα όλος ο δημόσιος τομέας.

Ο κύκλος των κινητοποιήσεων συνεχίζεται με τους εργαζόμενους στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, καθώς με απόφαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΟΕ-ΟΤΑ, απεργούν για δεύτερη συνεχή ημέρα, αντιδρώντας αντιδρώντας στο μέτρο της διαθεσιμότητας.
Η Ομοσπονδία ανακοίνωσε επίσης ότι θα συμμετάσχει μαζικά στην Πανελλαδική απεργία που έχει προκηρύξει η ΑΔΕΔΥ για αύριο, Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου, καθώς και στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα πραγματοποιηθεί στην «Πλατεία Κλαυθμώνος» στις 12.00 το μεσημέρι.

Στα ΜΜΜ την Τετάρτη το λεκανοπέδιο θα μείνει χωρίς μετρό, ηλεκτρικό και τραμ από την έναρξη της βάρδιας ως τις 9 το πρωί, ενώ την Πέμπτη τα παραπάνω μέσα θα πραγματοποιήσουν 24ωρη απεργία.

Παράλληλα, δύο προειδοποιητικές 24ωρες απεργίες για την Τετάρτη και την Πέμπτη προκήρυξαν οι σιδηροδρομικοί, που διαμαρτύρονται για την εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου και στις ΔΕΚΟ.

 «Το Ταμιευτήριο ανήκει στο λαό»: Διαβάστε και δείτε στιγμιότυπα (φωτο και video) από την κινητοποίηση των εργαζομένων του ΤΤ στο left.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ