Με διευκρινιστική εγκύκλιο - που αφορά σε εκείνους που ανήκουν σε θέσεις
κατηγορίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με σχέση εργασίας ιδιωτικού
δικαίου αορίστου χρόνου, ειδικοτήτων Διοικητικού (Διοικητικού -
Λογιστικού, Διοικητικού - Οικονομικού και Διοικητικών Γραμματέων) -
απέστειλε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης προς τις αρμόδιες
υπηρεσίες, για να καθορίσει ποιοι υπάλληλοι τίθενται σε διαθεσιμότητα
σύμφωνα με τη διαδικασία πρόσληψής τους.
Οι υπάλληλοι που τίθενται σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα με την εγκύκλιο, είναι: >>>
α) όσοι προσελήφθησαν με διαγωνιστική διαδικασία, για ειδικότητες διαφορετικές από τις αναφερόμενες στη διάταξη της υποπαρ. Ζ4 της παρ. Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 και στη συνέχεια μετατάχθηκαν στην ως άνω κατηγορία και ειδικότητες, ή προσελήφθησαν με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, που στη συνέχεια μετετράπη σε αορίστου χρόνου
β) όσοι προσελήφθησαν πριν την εφαρμογή του ν. 2190/1994, μετά από δημόσια προκήρυξη, αλλά χωρίς γραπτό διαγωνισμό, ή με γραπτό διαγωνισμό, αλλά χωρίς δημόσια προκήρυξη
γ) όσοι προσελήφθησαν μετά την εφαρμογή του ν. 2190/1994, εκτός διαγωνιστικής διαδικασίας του ΑΣΕΠ ή με διαδικασία κατά την οποία, ανεξάρτητα από οποιαδήποτε συμμετοχή του, το ΑΣΕΠ δεν κατήρτισε τον οριστικό πίνακα διοριστέων, καταλαμβάνονται από τις διατάξεις της παρ. Ζ του άρθρου πρώτου του ν. 4093/2012 και τίθενται σε διαθεσιμότητα.
Επιπλέον, με την εγκύκλιο επισημαίνεται ότι το προσωπικό που μεταφέρθηκε από ΝΠΙΔ στον στενό δημόσιο τομέα και το οποίο ακολουθεί αντίστοιχη κατηγοριοποίηση ειδικοτήτων (Διοικητικού κλπ) εμπίπτει στις διατάξεις του νόμου.
Τέλος, υπενθυμίζεται προς τις υπηρεσίες η ανάγκη για άμεση αποστολή των στοιχείων αναφορικά με τις υπηρεσιακές ανάγκες σε προσωπικό, ώστε να ολοκληρωθεί, το συντομότερο δυνατό, η διαδικασία μετακίνησης των υπαλλήλων που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ