| Συρματοπλέγματα+ΜΑΤ+κατεστραμένο δάσος="Ανάπτυξη"! |
Με τις ευλογίες της κυβέρνησης των ξεπουλητάδων και της καταστολής, ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ...
Oμάδες Πρόληψης & Καταστολής Εγκλήματος στις Σκουριές με αυτοκίνητα της ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΧΡΥΣΟΣ !!!
Σαν εργαστήρι δοκιμής νέων μορφών
διαπλοκής κράτους και ιδιωτικών συμφερόντων μοιάζει πια η Χαλκιδική.
Ούτε τα στοιχειώδη προσχήματα δεν τηρούνται πια. Για όποιον δεν το
κατάλαβε, σ’αυτή τη γωνιά της Ελλάδας έχουμε ήδη ένα “corporate state”. Πρωτοπορία !
Kυριακή 9-12-2012: Δύο
Ορειβατικοί Σύλλογοι της Θεσσαλονίκης (Ορειβατική και Αναρριχητική Λέσχη
& ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος) διοργανώνουν πεζοπορεία στις
Σκουριές Μ. Παναγίας για να θαυμάσουν το μοναδικό φυσικό κάλλος της ΒΑ
Χαλκιδικής.>>>
Η κυκλική πορεία μήκους 21 χλμ που
ακολουθούν περνάει από τις Σκουριές, από τις μπάρες, τα συρματοπλέγματα,
τις πινακίδες “Στοπ ! Μην προχωράτε !”, τους γνωστούς σεκιουριτάδες,
μερικές διμοιρίες ΜΑΤ – συνηθισμένο φαινόμενο σ’αυτό το βουνό – και
…άλλες μονάδες της αστυνομίας ονόματι Ο.Π.Κ.Ε. που ήταν εκεί με
αυτοκίνητα της HELLAS GOLD !!!
Τα Ο.Π.Κ.Ε. είναι “Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος” και προφανώς ήταν εκεί για να συνδράμουν τα ΜΑΤ στην αντιμετώπιση των επικίνδυνων πεζοπόρων τρομοκρατών.
Σε ερώτηση των έκπληκτων ορειβατών για τα αυτοκίνητα της ιδιωτικής εταιρείας η απάντηση ήταν “Δεν είχαμε αυτοκίνητα για να έρθουμε”!!!
Τα Ο.Π.Κ.Ε. είναι “Ομάδες Πρόληψης και Καταστολής Εγκλήματος” και προφανώς ήταν εκεί για να συνδράμουν τα ΜΑΤ στην αντιμετώπιση των επικίνδυνων πεζοπόρων τρομοκρατών.
Σε ερώτηση των έκπληκτων ορειβατών για τα αυτοκίνητα της ιδιωτικής εταιρείας η απάντηση ήταν “Δεν είχαμε αυτοκίνητα για να έρθουμε”!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ