Τον Ιούλιο του 2011, προέβλεπε ότι θα έχουμε ...ανάπτυξη, μέσα στο ...2012 (!!!) Γι' αυτή τη φοβερή του πρόβλεψη και τη ...διορατικότητα έγινε αργότερα ...Υπουργός !!! Σήμερα, (προέβλεψε) και δήλωσε ότι θα έχουμε ...ανάπτυξη, μέσα στο ...2013 (!!!) Προβλέπω (εγώ τώρα), ότι όταν θα βλέπουμε -του χρόνου- τη ...σημερινή του δήλωση, μπορεί (και θα του ...αξίζει) να είναι και ...πρωθυπουργός !!! Θυμηθείτε >>>
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου