Ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ
Η εικόνα των υψωμένων χεριών για λίγα λαχανικά, που έκανε τον γύρο
του κόσμου, αποτελεί την αψευδή μαρτυρία της τραγωδίας που βιώνει ένα
μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας.
Είναι το αποτέλεσμα της μνημονιακής πολιτικής που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια, την αφιερώνουμε στους τρεις αρχηγούς-εταίρους.
Είναι το αποτέλεσμα της μνημονιακής πολιτικής που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια, την αφιερώνουμε στους τρεις αρχηγούς-εταίρους.
Αντί να συσκέπτονται για το πώς θα
πατάξουν τους αγώνες των αγροτών και των εργαζομένων, επιδεικνύοντας
έναν αυταρχισμό χωρίς προηγούμενο, >>>
θα όφειλαν να αξιοποιήσουν την παραδοχή του λάθους εκ μέρους του ΔΝΤ, για να απαιτήσουν την εγκατάλειψη του μνημονίου.
Αντίθετα εμμένουν στο λάθος, με ακόμη μεγαλύτερη ένταση. Φορολογούν αδιακρίτως τους πολίτες, προωθούν την δήμευση των ακινήτων, ξεπουλούν τη δημόσια περιουσία, ακυρώνουν την δημοκρατία.
θα όφειλαν να αξιοποιήσουν την παραδοχή του λάθους εκ μέρους του ΔΝΤ, για να απαιτήσουν την εγκατάλειψη του μνημονίου.
Αντίθετα εμμένουν στο λάθος, με ακόμη μεγαλύτερη ένταση. Φορολογούν αδιακρίτως τους πολίτες, προωθούν την δήμευση των ακινήτων, ξεπουλούν τη δημόσια περιουσία, ακυρώνουν την δημοκρατία.
Η κοινωνία, ωστόσο, δεν θα μείνει απαθής και θα αγωνιστεί με αξιοπρέπεια και αλληλεγγύη για δημοκρατία και κοινωνική δικαιοσύνη, για μια ζωή με αξιοπρέπεια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…
ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ