Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Μετά το «διάλογο», η κυβέρνηση στέλνει τελεσίγραφο στους ναυτεργάτες (video)

Άρωμα απειλής επιστράτευσης με τη φράση του υπουργού ότι περιμένει την Τρίτη να αποφασιστεί λήξη της απεργίας, διαφορετικά «η κυβέρνηση θα λάβει τις αποφάσεις της». Δυόμισι ώρες διήρκεσε η κρίσιμη συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας Κώστα Μουσουρούλη με τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους των ναυτεργατών. Ο υπουργός δεσμεύτηκε προς την ΠΝΟ για τα δεδουλευμένα και τον Οίκο Ναύτου, ξεκαθαρίζοντας ότι περιμένει την Τρίτη να αποφασιστεί λήξη της απεργίας, διαφορετικά «η κυβέρνηση θα λάβει τις αποφάσεις της». Οι ναυτεργάτες θα καθορίσουν την Τρίτη την περαιτέρω στάση τους. Πάντως, οι ναυτεργάτες εμφανίζονταν ανυποχώρητοι στο αίτημά τους για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου >>>




και πληρωμή των δεδουλευμένων, ενώ καταγγέλλουν απεργοσπαστικούς μηχανισμούς, με αφορμή το δρομολόγιο του πλοίου «Φαιστός Παλλάς» από το Ηράκλειο της Κρήτης στον Πειραιά.

Το πλοίο κατέφθασε στον Πειραιά το πρωί της Δευτέρας μεταφέροντας 130 νταλίκες με ευπαθή προϊόντα.

Σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ καταγγέλλει ότι «χθες το βράδυ, στο λιμάνι του Ηρακλείου διαδραματίστηκαν απερίγραπτες σκηνές κατευθυνόμενης βίας και τρομοκρατίας με στόχο τους απεργούς ναυτεργάτες. Ομάδες ροπαλοφόρων τραμπούκων εισέβαλαν στο πλοίο 'ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ' προκειμένου να εξαναγκασθεί ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα να εκτελέσουν το δρομολόγιο Ηράκλειο-Πειραιάς, μεταφέροντας αγροτικά προϊόντα, πράγμα που τελικά το πέτυχαν».

«Είναι προφανές ότι στόχος της παραπάνω ενέργειας είναι το σπάσιμο μιας καθ' όλα επιτυχημένης απεργίας από τη μια μεριά και η δημιουργία συνθηκών κοινωνικού αυτοματισμού, στρέφοντας τη μια ομάδα εργαζομένων εναντίον της άλλης» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Τα ξημερώματα, ο υπουργός Ναυτιλίας έστειλε επιστολή προς την ΠΝΟ, με στόχο να βρεθεί συμβιβαστική λύση και να λήξει η κινητοποίηση.

Στην επιστολή, ο κ. Μουσουρούλης αναφέρει μεταξύ άλλων ότι «οι ιδιομορφίες και η προσφορά των Ελλήνων ναυτικών είναι απόλυτα αντιληπτές και γι’ αυτό το λόγο φορολογούνται με χαμηλότερους συντελεστές από κάθε άλλο κλάδο».

Στο αίτημα της ΠΝΟ για απόσυρση του πολυνομοσχεδίου με τίτλο «Ανασυγκρότηση του Υπουργείου Ναυτιλίας  και Αιγαίου και άλλες διατάξεις», ο κ. Μουσουρούλης απαντά πως με το σ/ν «επικαιροποιούνται διατάξεις, οι οποίες καθορίζουν το βασικό θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της ελληνικής ναυτιλιακής διοίκησης σε ζητήματα ενίσχυσης της ασφάλειας ναυσιπλοΐας, καθώς και της ανάπτυξης της ναυτικής εργασίας και εκπαίδευσης» και επιπλέον:


«Δημιουργούνται οι θεσμικές προϋποθέσεις για οργανωτική αναδιάρθρωση και αποδοτικότερη λειτουργία του λιμενικού συστήματος της χώρας με σκοπό τις επενδύσεις, την ανάπτυξη και την απασχόληση, ρυθμίζονται, για πρώτη φορά, θέματα άσκησης ολοκληρωμένης νησιωτικής πολιτικής και θεσπίζονται διατάξεις για την προστασία των δικαιωμάτων των επιβατών της ακτοπλοΐας σύμφωνα με τη νέα νομοθεσία της ΕΕ».
Το ρεπορτάζ από τα Νέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ