Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Β. Χαλκιδική. Δελτίο Τύπου Συντονιστικού - "Τώρα στην Ιερισσό"

Συντονιστικό Συλλόγων και Φορέων Σταγείρων- Ακάνθου / Δελτίο Τύπου
Αυτή τη στιγμή στην Ιερισσό Χαλκιδικής, πλήθος γυναικών βρίσκεται συγκεντρωμένο μπροστά στο Αστυνομικό Τμήμα, όπου διαμαρτύρονται για
-Την έντονη παρουσία της αστυνομίας στην περιοχή και τον εκφοβισμό των πολιτών κάθε ηλικίας
-Την παραβίαση κάθε έννοιας νομιμότητας και συνταγματικότητας 
-Την “εξαφάνιση” δύο συμπολιτών μας 
Μετά την πρόσφατη επίσκεψη του Υπουργού Δημοσίας Τάξεως στην Αστυνομική Δ/νση Χαλκιδικής, οι πρακτικές της αστυνομίας έχουν ξεπεράσει κάθε έννοια νομιμότητας, συνταγματικότητας και ηθικής: συνεχείς αστυνομικές >>>
 




περιπολίες, παρακολούθηση πολιτών και κατατρομοκράτηση τους - μεταξύ τους παιδιά και γέροντες -  έντονη παρουσία κουκουλοφόρων αστυνομικών καθόλη τη διάρκεια της ημέρας σε δρόμους και πλατείες, τυφλές προσαγωγές και παράνομη λήψη γενετικού υλικού (DNA).

Η αποκορύφωση της τρομοκρατίας ήρθε με την κινηματογραφική “απαγωγή” από την ΕΛ.ΑΣ. δύο συμπολιτών μας το μεσημέρι, των οποίων η τύχη αγνοείται. Δικηγόροι και συγγενείς δεν έχουν την παραμικρή ενημέρωση για το πού βρίσκονται. 

Θεωρούμε ότι αυτή η πρακτική δεν έχει στόχο την εύρεση των δραστών των γνωστών επεισοδίων στις Σκουριές αλλά χρησιμοποιείται σαν μοναδική ευκαιρία τρομοκράτησης των πολιτών που είναι αντίθετοι στα σχέδια της καναδικής Eldorado Gold στη Β. Χαλκιδική.

Καλούμε την κυβέρνηση, τα κόμματα και τους βουλευτές του Eλληνικού Kοινοβουλίου καθώς και κάθε θεσμικό φορέα εντεταλμένο για την τήρηση της νομιμότητας να διασφαλίσει τα κατοχυρωμένα δημοκρατικά δικαιώματα των πολιτών. 
Καλούμε φορείς και ευαίσθητους πολίτες σε συμπαράσταση για να προστατευτούν τα δικαιώματα μας για τη υγεία, τη ζωή και το μέλλον της περιοχής μας. 

Συντονιστικό Συλλόγων και Φορέων Σταγείρων- Ακάνθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.
Μην ξεχνάς, ότι τα σχόλια, υπάρχουν για έκφραση γνώμης, άποψης, διάλογο και ακόμη για ιδέες και προτάσεις.
Εννοείται ότι εδώ δε βρίζουμε και δεν προσβάλλουμε κανέναν, κυρίως τους συνομιλητές μας, που είναι απλοί πολίτες, σαν εμάς.
Πάντως, αν κάτι «πάει στραβά», η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
Αν κρίνεις ότι θα συμμετέχεις με σχόλια σ’ αυτό το blog, καλό είναι (όχι υποχρεωτικό πάντως), να χρησιμοποιείς ένα ψευδώνυμο, για να «γνωριζόμαστε» και να συζητάμε καλύτερα…

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ